Franšíza založená na čerstvosti

Byznys na správném místě / Ideálními místy pro otevření pobočky Fruitisimo jsou nákupní a obchodní centra, kancelářské budovy i zóny, zdravotnická zařízení či dopravní uzly.
pondělí
17.04.2023
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
 

Celkem 65 poboček na domácím trhu a několik dalších nejen v okolních státech. To je franšízová síť Fruitisimo, která zákazníkům kromě fresh drinků nabízí i zmrzliny, dezerty nebo třeba kávu. Zatím poslední pobočky Fruitisimo Group otevřelo v Rakousku ve Vídni a německém Regensburgu, díky čemuž má značka v Německu již dvě pobočky. Další zahraniční provozovny pak zákazníci najdou i na Slovensku a v Maďarsku. V přípravě 

Ačkoli na tuzemském trhu již funguje více jak 60 poboček, zájemci o licence se o ně stále mohou ucházet. Franšízor totiž hodnotí jednotlivé lokality vždy z hlediska potenciálu úspěchu. Franšíza je podle výkonného ředitele Fruitisimo group Michala Příhody vhodná prakticky pro každého, kdo má zdravého podnikatelského ducha, to správné obchodní nadšení, ztotožňuje se s filozofií a strategií produktů značky a disponuje dostatečným vstupním kapitálem.

Nic není zadarmo

Vstupní licenční poplatek za franšízu Fruitisimo činí 150 tisíc korun, v případě formátu Fruitisimo BistroCafé to je 250 tisíc korun. Další finanční prostředky investuje franšízant do otevření pobočky. Celková investice do provozovny se pohybuje od 850 tisíc až do 1,3 milionu korun. Konečná výše závisí na typu lokality, stavební připravenosti prostoru a také požadavcích pronajímatele. Franšízoví partneři se pak musí připravit i na hrazení průběžného franšízingového poplatku, jehož výše může být fixní či progresivní. Marketingový poplatek pak činí 3 % z obratu.

Franšízovou smlouvu s partnery Fruitissimo uzavírá na dobu pěti let. Podmínkou pro udělení licence je pak také mimo jiné to, že franšízant musí být schopen financovat minimálně 30 % investice vlastním kapitálem. Tedy vlastními finančními prostředky, nikoli financemi získanými prostřednictvím úvěru či půjček.


Sázka na partnery / Více jak polovinu poboček Fruitissimo provozují nejen u nás franšízanti.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015