Franšíza založená na čerstvosti
Celkem 65 poboček na domácím trhu a několik dalších nejen v okolních státech. To je franšízová síť Fruitisimo, která zákazníkům kromě fresh drinků nabízí i zmrzliny, dezerty nebo třeba kávu. Zatím poslední pobočky Fruitisimo Group otevřelo v Rakousku ve Vídni a německém Regensburgu, díky čemuž má značka v Německu již dvě pobočky. Další zahraniční provozovny pak zákazníci najdou i na Slovensku a v Maďarsku. V přípravě
Ačkoli na tuzemském trhu již funguje více jak 60 poboček, zájemci o licence se o ně stále mohou ucházet. Franšízor totiž hodnotí jednotlivé lokality vždy z hlediska potenciálu úspěchu. Franšíza je podle výkonného ředitele Fruitisimo group Michala Příhody vhodná prakticky pro každého, kdo má zdravého podnikatelského ducha, to správné obchodní nadšení, ztotožňuje se s filozofií a strategií produktů značky a disponuje dostatečným vstupním kapitálem.
Nic není zadarmo
Vstupní licenční poplatek za franšízu Fruitisimo činí 150 tisíc korun, v případě formátu Fruitisimo BistroCafé to je 250 tisíc korun. Další finanční prostředky investuje franšízant do otevření pobočky. Celková investice do provozovny se pohybuje od 850 tisíc až do 1,3 milionu korun. Konečná výše závisí na typu lokality, stavební připravenosti prostoru a také požadavcích pronajímatele. Franšízoví partneři se pak musí připravit i na hrazení průběžného franšízingového poplatku, jehož výše může být fixní či progresivní. Marketingový poplatek pak činí 3 % z obratu.
Franšízovou smlouvu s partnery Fruitissimo uzavírá na dobu pěti let. Podmínkou pro udělení licence je pak také mimo jiné to, že franšízant musí být schopen financovat minimálně 30 % investice vlastním kapitálem. Tedy vlastními finančními prostředky, nikoli financemi získanými prostřednictvím úvěru či půjček.
PŘEČTI ČLÁNKY
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
„Současná doba nás v mnoha směrech naučila novému uvažování, které do budoucna jistě využijeme,“ říká výkonný ředitel Fruitisimo group Michal Příhoda.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...