Dřevostavby jako cesta k úspěchu
Firma, která se zaměřuje na výstavbu modulárních dřevostaveb, v současné době působí ve zhruba čtyřech regionech – na Plzeňsku, kde má sídlo firmy a kanceláře v Plzni a výrobní halu a vzorovou dřevostavbu v Třemošné, partneři pak provozují další dvě, a to v Kolíně a Olomouci. Cílem majitelů firmy je kvůli velkému množství zájemců o modulární dřevostavby najít další partnery. V současnosti cílí na oblast jižních a severních Čech a pak také na Brno.
„Svým partnerům v rámci spolupráce předáváme již kompletně připravenou zakázku, tedy projekt, povolení stavby, podepsanou smlouvu s rozpočtem a termíny. K tomu získají veškeré know-how našeho systému online řízení včetně kompletního zaškolení od A do Z a dále jednotné marketingové materiály jako například obrandované oblečení, polepy na auto apod. Podmínkou je samozřejmě dodržování veškerých standardů Easy Homes a realizace prostřednictvím jeho systému s využitím předepsaných materiálů a pod dozorem centrály. Partnerům pak garantuje domluvený počet zakázek za rok, případně dva roky, upřesňuje Ondřej Pondělík, jednatel společnosti.
Podmínky pro spolupráci
Pro vstup do podnikání s Easy Homes neplatí budoucí partneři žádné vstupní licenční poplatky. Veškeré investice, které na něj čekají, se týkají startu jeho podnikání. Vzhledem k tomu, že partner by měl mít k dispozici halu či výrobní prostor, kde se budou moci vyrábět podlahové panely a stěny, základní vybavení jako je pokosová pila nebo CNC pila, nářezové centrum a vše související s výrobou, souvisí finance potřebné pro rozjetí partnerského byznysu zejména se zajištěním těchto nezbytností. Do brandu a jeho podpory by pak měl v začátku investovat 30 až 50 tisíc Kč.
Ideální partner je ten, kdo již ve stavebnictví podniká a nemá dostatek zakázek, případně by chtěl své podnikání více rozšířit. Výhodou, ale ne podmínkou, je zkušenost s dřevostavbami. Důležité pro navázání spolupráce ale je, aby měl budoucí partner organizační a komunikační dovednosti, byl ochotný aktivně pracovat a řídit svůj tým. Naprosto klíčové je pak dodržování pravidel a standardů systému, které centrála předá partnerovi v rámci povinného školení.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář