Hlad nepočká!
Jak vypadá růst sítě v roce 2025? Kde se chystají nové pobočky?
Rok 2025 bude pro Vosíme.cz dalším skokem vpřed. K našim 31 stávajícím pobočkám přibude 13 nových „hnízd“. Je to začátek ambiciózní expanze, kterou jsme připravovali poslední 2 roky.
Naše firma se dostala do velikosti, kdy jsme se na chvíli museli zastavit, přenastavit interní procesy a jasně definovat vizi. Plánujeme 150 poboček do konce roku 2029, a proto postupně zrychlujeme naši expanzi (zatím) v rámci České republiky. Teď v březnu jsme otevřeli Svitavy, následovat bude Bohumín a Fulnek. Aktivně už jednáme o nových lokalitách ve Vratimově, Jihlavě, Třebíči, Krnově, Znojmě, Mohelnici, Slavkově u Brna, Kuřimi a Holešově.
Kde mají největší šanci noví franšízanti na otevření úspěšné pobočky?
Hledáme strategická místa, kde je poptávka po kvalitním rozvozu jídla a konkurence buď není, nebo technologicky nezvládá takový standard, který je u nás přirozený. Největší potenciál mají města blízko našich stávajících poboček – tam už zákazníci Vosíme.cz znají a chtějí si objednávat i ve svém městě. Aktuálně hledáme vhodné prostory i partnery, kteří s námi chtějí růst a rozjet vlastní podnikání pod silnou značkou ve městech jako je Studénka, Brušperk, Šternberk, Bruntál, Rýmařov, Litovel, Uničov, Zábřeh, Pardubice, Hradec Králové, Kolín a mnoho dalších.
Jakou hlavní konkurenční výhodu s vámi franšízant získá?
Vosíme.cz není jen franšíza, je to rostoucí značka se silným zázemím, propracovaným systémem a jasnou vizí. Každý, kdo se připojí k naší síti, získává nejen zavedené know-how, ale také výhodné podmínky, které snižují náklady a zvyšují efektivitu. Díky napojení na velké dodavatelské sítě, jako jsou Makro nebo Bidfood, dosahujeme výrazných úspor z rozsahu, což znamená lepší ceny a stabilní dodávky surovin.
Další klíčovou výhodou je silná marketingová podpora – nejen kampaně na sociálních sítích, ale také cílená online i offline reklama, která přivádí zákazníky přímo na pobočky. O zákazníky se stará centrální zákaznická linka, která odbavuje dotazy a pomáhá udržovat vysokou úroveň servisu. Technická podpora zase zajišťuje, že systémy fungují bez výpadků. Kromě toho máme vlastní software, který pomáhá efektivně řídit nejen kuchyňské procesy, ale i rozvoz, což znamená rychlejší odbavení objednávek a vyšší spokojenost zákazníků.
Jak se o své nové franšízanty staráte, aby se jim v síti dařilo?
Chápeme, že investice do pobočky není malá, proto nabízíme pomoc s financováním – možnost půjčky se zajištěním centrály. Věříme natolik svému byznys modelu, že dáváme vlastní krk na špalek. Než franšízant otevře svou pobočku, projde kompletním školením a onboardingem, kde se naučí nejen řídit provoz, ale také správně vést tým a udržet vysokou kvalitu služeb. A protože víme, že úspěšný franšízant musí držet krok s trendy, pravidelně inovujeme naši nabídku, přidáváme nové sezonní produkty a reagujeme na poptávku trhu.
Jaké máte nyní novinky ve službách, produktech?
Od začátku jsme stavěli Vosíme.cz na tom, že hlad nepočká. U rozvozu se nám dlouhodobě daří více než 70 % objednávek doručit do 30 minut. Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut. Dále máme slevy pro věrné zákazníky. Registrovaní zákazníci teď mohou využívat slevové kupóny přímo v bistru. Dále děláme tematické sezónní nabídky například inspirované řeckou kuchyní a další. Také hledáme nové způsoby, jak využít naše skvělé těsto – a výsledkem jsou pizza hot dogy a pizza sendviče. Vylepšili jsme nabídku pro děti a představujeme Kids combo v nové, hravé krabici. Ta totiž není jen obyčejným obalem – slouží také jako zábavná desková hra. Děti si ji mohou hned zahrát a novou hračku, která je součástí Kids comba, využít rovnou jako figurku.
Jací jsou vaši typičtí zákazníci? Které cílové skupině by měl budoucí franšízant rozumět?
Našimi hlavními zákazníky jsou rodiny s dětmi, které hledají rychlé a kvalitní jídlo, a studenti, kteří oceňují výhodné ceny a pohodlné objednání. Další velkou skupinou jsou mladé páry a singles, kteří si chtějí objednat jídlo rychle a bez starostí. Franšízant by měl rozumět těmto skupinám a umět jim nabídnout rychlost, kvalitu a pohodlí, které od Vosíme.cz očekávají.
Tři nejdůležitější rady do startu franšízového podnikání v gastro byznyse?
Franšíza není jen logo na dveřích – u Vosíme.cz vám dáme silnou podporu, osvědčené know-how a komunitu, která vás v tom nenechá samotného. Pak si také spočítejte všechno do detailu – nejen vstupní náklady, ale hlavně provoz. Nečekejte, že „to poběží samo“ – aktivní přístup a skvělý personál dělají velký rozdíl.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
Franšíza Vosíme.cz pomalu, ale jistě rozšiřuje své zastoupení na trhu. A to s vydatnou podporou franšízantů. Kdy značku potkáme i v Čechách?
Gastrofranšíza Vosíme.cz cílí na města s více jak 30 tisíci obyvateli. Jaké formáty provozoven franšízantům nabízí?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Finanční skupina Partners loni dosáhla obratu pět miliard korun. Letos se zaměřuje na vyšší dostupnost bankovních služeb růstem počtu poboček Partners Banky.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...