Zakladatelé Vosíme.cz Richard Halmazňa a Kieu My Chau / „Od začátku jsme stavěli Vosíme.cz na tom, že hlad nepočká. U rozvozu se nám dlouhodobě daří více než 70 % objednávek doručit do 30 minut."
pondělí
07.04.2025
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
 

Jak vypadá růst sítě v roce 2025? Kde se chystají nové pobočky?

Rok 2025 bude pro Vosíme.cz dalším skokem vpřed. K našim 31 stávajícím pobočkám přibude 13 nových „hnízd. Je to začátek ambiciózní expanze, kterou jsme připravovali poslední 2 roky.
Naše firma se dostala do velikosti, kdy jsme se na chvíli museli zastavit, přenastavit interní procesy a jasně definovat vizi. Plánujeme 150 poboček do konce roku 2029, a proto postupně zrychlujeme naši expanzi (zatím) v rámci České republiky. Teď v březnu jsme otevřeli Svitavy, následovat bude Bohumín a Fulnek. Aktivně už jednáme o nových lokalitách ve Vratimově, Jihlavě, Třebíči, Krnově, Znojmě, Mohelnici, Slavkově u Brna, Kuřimi a Holešově.

Kde mají největší šanci noví franšízanti na otevření úspěšné pobočky?

Hledáme strategická místa, kde je poptávka po kvalitním rozvozu jídla a konkurence buď není, nebo technologicky nezvládá takový standard, který je u nás přirozený. Největší potenciál mají města blízko našich stávajících poboček – tam už zákazníci Vosíme.cz znají a chtějí si objednávat i ve svém městě. Aktuálně hledáme vhodné prostory i partnery, kteří s námi chtějí růst a rozjet vlastní podnikání pod silnou značkou ve městech jako je Studénka, Brušperk, Šternberk, Bruntál, Rýmařov, Litovel, Uničov, Zábřeh, Pardubice, Hradec Králové, Kolín a mnoho dalších.

Jakou hlavní konkurenční výhodu s vámi franšízant získá?

Vosíme.cz není jen franšíza, je to rostoucí značka se silným zázemím, propracovaným systémem a jasnou vizí. Každý, kdo se připojí k naší síti, získává nejen zavedené know-how, ale také výhodné podmínky, které snižují náklady a zvyšují efektivitu. Díky napojení na velké dodavatelské sítě, jako jsou Makro nebo Bidfood, dosahujeme výrazných úspor z rozsahu, což znamená lepší ceny a stabilní dodávky surovin.

Další klíčovou výhodou je silná marketingová podpora – nejen kampaně na sociálních sítích, ale také cílená online i offline reklama, která přivádí zákazníky přímo na pobočky. O zákazníky se stará centrální zákaznická linka, která odbavuje dotazy a pomáhá udržovat vysokou úroveň servisu. Technická podpora zase zajišťuje, že systémy fungují bez výpadků. Kromě toho máme vlastní software, který pomáhá efektivně řídit nejen kuchyňské procesy, ale i rozvoz, což znamená rychlejší odbavení objednávek a vyšší spokojenost zákazníků.

Jak se o své nové franšízanty staráte, aby se jim v síti dařilo?

Chápeme, že investice do pobočky není malá, proto nabízíme pomoc s financováním – možnost půjčky se zajištěním centrály. Věříme natolik svému byznys modelu, že dáváme vlastní krk na špalek. Než franšízant otevře svou pobočku, projde kompletním školením a onboardingem, kde se naučí nejen řídit provoz, ale také správně vést tým a udržet vysokou kvalitu služeb. A protože víme, že úspěšný franšízant musí držet krok s trendy, pravidelně inovujeme naši nabídku, přidáváme nové sezonní produkty a reagujeme na poptávku trhu.

Jaké máte nyní novinky ve službách, produktech?

Od začátku jsme stavěli Vosíme.cz na tom, že hlad nepočká. U rozvozu se nám dlouhodobě daří více než 70 % objednávek doručit do 30 minut. Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut.  Dále máme slevy pro věrné zákazníky. Registrovaní zákazníci teď mohou využívat slevové kupóny přímo v bistru. Dále děláme tematické sezónní nabídky například inspirované řeckou kuchyní a další. Také hledáme nové způsoby, jak využít naše skvělé těsto – a výsledkem jsou pizza hot dogy a pizza sendviče. Vylepšili jsme nabídku pro děti a představujeme Kids combo v nové, hravé krabici. Ta totiž není jen obyčejným obalem – slouží také jako zábavná desková hra. Děti si ji mohou hned zahrát a novou hračku, která je součástí Kids comba, využít rovnou jako figurku.

Jací jsou vaši typičtí zákazníci? Které cílové skupině by měl budoucí franšízant rozumět?

Našimi hlavními zákazníky jsou rodiny s dětmi, které hledají rychlé a kvalitní jídlo, a studenti, kteří oceňují výhodné ceny a pohodlné objednání. Další velkou skupinou jsou mladé páry a singles, kteří si chtějí objednat jídlo rychle a bez starostí. Franšízant by měl rozumět těmto skupinám a umět jim nabídnout rychlost, kvalitu a pohodlí, které od Vosíme.cz očekávají.

Tři nejdůležitější rady do startu franšízového podnikání v gastro byznyse?

Franšíza není jen logo na dveřích – u Vosíme.cz vám dáme silnou podporu, osvědčené know-how a komunitu, která vás v tom nenechá samotného. Pak si také spočítejte všechno do detailu – nejen vstupní náklady, ale hlavně provoz. Nečekejte, že „to poběží samo“ – aktivní přístup a skvělý personál dělají velký rozdíl.


Podpora na startu / Franšízor může na začátku podnikání franšízantovi poskytnout půjčku jištěnou centrálou.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015