Franšíza hranolkáren láká partnery

Faency Fries jako lovebrand / Podnikatelům nabízí nejen know-how a podporu, ale i vizuálně silný koncept, kterými osloví zákazníky.
pondělí
26.05.2025
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
 

Faency Fries, známý svými prémiovými hranolky a originálními dipy, pokračuje v rozvoji franšízové sítě. Nedávno otevřel pobočku v Revoluční ulici v Praze, čímž posílil svou přítomnost v hlavním městě. „Praha 1 je pro nás důležitý milník. Plánovali jsme tu otevřít už delší dobu, ale čekali jsme na správnou lokalitu a vhodného partnera. Nová pobočka kombinuje náš typický minimalistický vizuál s větší kapacitou k sezení, protože očekáváme vyšší provoz nejen přes obědy, ale i večer,“ říká majitel značky Jakub Herman.

Faency Fries reaguje i na aktuální trendy v gastronomii. Vedle klasických hranolek z čerstvých brambor a osvědčených dipů přichází nově s veganskou řadou omáček. Vybrané pobočky navíc začaly testovat spolupráci s lokálními farmáři – v nabídce se tak objevují hranolky z batátů nebo fialových brambor.

Rychlá návratnost vstupní investice

Faency Fries nabízí příležitost podnikatelům, kteří hledají způsob, jak vstoupit do světa gastronomie se zavedeným konceptem. Vybrat si mohou mezi stálou provozovnou nebo mobilní jednotkou. Základní podmínky franšízové spolupráce zahrnují vstupní poplatek ve výši 300 tisíc korun, který budoucím franšízantům zaručuje i územní exkluzivitu. Výše počáteční investice se pohybuje od 750 tisíc korun. Její návratnost se podle zkušeností společnosti obvykle pohybuje mezi jedním až dvěma roky. Záleží především na lokalitě, nákladech a na tom, jak efektivně se provoz zvládne.

Pro otevření provozovny stačí prostor od 50 m² na frekventovaném místě, ideálně v centru města. Na výběrem vhodné lokality ale nebudete sami. Faency Fries svým partnerům pomáhá od úplného začátku, nejen s výběrem místa, ale také s architektonickým návrhem provozovny, zaškolením personálu a marketingem.


Další expanze / V příštím roce by podle franšízora měly vzniknout až čtyři nové pobočky v Praze, kde je značka zatím zastoupena jen na dvou místech.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015