Franšíza hranolkáren láká partnery
Faency Fries, známý svými prémiovými hranolky a originálními dipy, pokračuje v rozvoji franšízové sítě. Nedávno otevřel pobočku v Revoluční ulici v Praze, čímž posílil svou přítomnost v hlavním městě. „Praha 1 je pro nás důležitý milník. Plánovali jsme tu otevřít už delší dobu, ale čekali jsme na správnou lokalitu a vhodného partnera. Nová pobočka kombinuje náš typický minimalistický vizuál s větší kapacitou k sezení, protože očekáváme vyšší provoz nejen přes obědy, ale i večer,“ říká majitel značky Jakub Herman.
Faency Fries reaguje i na aktuální trendy v gastronomii. Vedle klasických hranolek z čerstvých brambor a osvědčených dipů přichází nově s veganskou řadou omáček. Vybrané pobočky navíc začaly testovat spolupráci s lokálními farmáři – v nabídce se tak objevují hranolky z batátů nebo fialových brambor.
Rychlá návratnost vstupní investice
Faency Fries nabízí příležitost podnikatelům, kteří hledají způsob, jak vstoupit do světa gastronomie se zavedeným konceptem. Vybrat si mohou mezi stálou provozovnou nebo mobilní jednotkou. Základní podmínky franšízové spolupráce zahrnují vstupní poplatek ve výši 300 tisíc korun, který budoucím franšízantům zaručuje i územní exkluzivitu. Výše počáteční investice se pohybuje od 750 tisíc korun. Její návratnost se podle zkušeností společnosti obvykle pohybuje mezi jedním až dvěma roky. Záleží především na lokalitě, nákladech a na tom, jak efektivně se provoz zvládne.
Pro otevření provozovny stačí prostor od 50 m² na frekventovaném místě, ideálně v centru města. Na výběrem vhodné lokality ale nebudete sami. Faency Fries svým partnerům pomáhá od úplného začátku, nejen s výběrem místa, ale také s architektonickým návrhem provozovny, zaškolením personálu a marketingem.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
„V Česku vidíme prostor až pro 40 poboček, prozrazuje Milan Zocher," ředitel společnosti Fæncy Fries.
Síť Faency Fries chce růst nejen v Česku, ale v celé Evropě. Zájemcům o podnikání nabízí i již zavedené pobočky.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...