Chutě světa pod jednou střechou
Koykan vznikl v roce 2012 v Záhřebu jako projekt skupiny přátel, které spojovala vášeň pro cestování a street food. Během 13 let se značka rozrostla a kromě domácího trhu expanduje i do zahraničí. Menu staví na občerstvení z celého světa – od italských piadin a řeckých gyrosů po mexická burrita, asijské curry či moderní burgery. Nechybí ani tradiční chorvatské fritule, sladké smažené pečivo. Všechna jídla se připravují z čerstvých surovin přímo na místě. Řetězec zároveň využívá ekologické obaly, moderní digitální technologie a dbá na férové pracovní podmínky.
Aktuálně Kyokan provozuje čtyři vlastní restaurace v Chorvatsku a v roce 2026 má dle plánů otevřít první německou pobočku. Dvě franšízové restaurace má také na Slovensku. Do Česka vstoupila značka v letošním roce se dvěma franšízovými pobočkami v Praze, a to v obchodním domě Máj a v Centru Černý Most. Další rozvoj plánuje v krajských městech a regionech. „Každá pobočka má svou vlastní atmosféru. V Praze využíváme i drobné vizuální prvky, které navazují na českou kulturu. Nechceme být anonymní řetězec, ale značka, která se umí propojit s místem, kde působí,“ popisuje spoluzakladatel a jednatel Boro Milivojević.
Síla v zázemí
Značka staví na ověřeném byznys modelu s rychlou návratností, která se dle franšízora pohybuje kolem tří let. Franšízantům nabízí kompletní balíček služeb od výběru lokality a návrhu prodejny přes školení personálu až po marketing a průběžný mentoring. Zájemci o franšízu ocení také moderní technologické zázemí, které pomáhá s efektivitou provozu.
Investice do otevření jedné pobočky se pohybuje přibližně mezi 5 až 7 miliony Kč, v závislosti na velikosti a stavu prostor. Franšízor nabízí také možnost financování zařízení, díky tomu mohou zájemci začít podnikat už s částkou kolem 2,5 milionů Kč.
Franšízanti s chutí podnikat
Koykan hledá partnery, kteří mají vztah ke gastronomii a zajímá je práce s různorodými kuchyněmi. Důležitá je schopnost vést tým, udržet kvalitu obsluhy a dodržovat standardy značky. „Zákazníci oceňují především pestrost, kvalitu a čerstvost. Suroviny se proto vždy snažíme co nejvíc odebírat od lokálních dodavatelů – i v Praze navazujeme spolupráce s českými partnery,“ upřesňuje Milivojević.
Kombinace zajímavého menu, moderního provozního zázemí a rostoucí poptávky po rychlém kvalitním občerstvení představuje pro nové partnery atraktivní podnikatelskou příležitost. Koykan nyní hledá lokality i franšízanty, kteří chtějí tento model přinést i do dalších českých měst.
Občerstvení po celý den / Zákazníci si vyberou ze snídaňových specialit, gyrosu, falafelu, curry i rychlých snacků. PŘEČTI ČLÁNKY
Čerstvě, zdravě a výdělečně
/06.11.2025
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Master-franšízanti Andrea Kunešová a její otec Otakar Konečný vedou v Česku síť prémiových švédských krmiv Husse již 15 let. Jaké franšízanty aktuálně hledají?
Přírodní kosmetika se těší stále větší oblibě. Kdo využije příležitost a získá exkluzivní licenci na budování obchodů oblíbené značky L’Erbolario v ČR?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...