Král burgerů hledá franšízanty

Roste díky spolupráci / V Česku funguje přes 60 poboček Burger King, z toho je 42 franšízových.
pondělí
05.01.2026
Světově známá značka rychlého občerstvení Burger King rozšiřuje své působení v Česku. Zájemcům nabízí příležitost vstoupit do zavedené franšízové sítě.
 

Burgery grilované na ohni a ikonické logo, které zná snad každý, kdo kdy navštívil fastfood. Značka Burger King, která vznikla v roce 1954, dnes provozuje přes 19 tisíc restaurací ve více než stovce zemí a patří k nejznámějším v segmentu rychlého občerstvení. V Česku se její rozvoj v posledních letech zrychluje. Společnost Rex Concepts CEE, která od roku 2022 zastřešuje master-franšízu pro Česko, Polsko a Rumunsko, má během příští dekády ambiciózní plán – více než 200 nových restaurací.

 Na začátku letošního roku otevřel Burger King svou 62. restauraci v Česku, a to v pražské pasáži Světozor. „Rozšiřujeme přítomnost značky v klíčových pražských lokalitách, ale zároveň se díváme i mimo centra na menší regiony, ve kterých také vidíme potenciál,“ uvádí zástupci společnosti Rex Concepts. Vedle tradičních městských provozů tak Burger King sází i na pobočky u dopravních tahů, obchodních zón a na místech, kde lidé chtějí jídlo rychle, ale zároveň očekávají určitou kvalitu.

Podnikání pod slavným logem

Burger King je franšíza pro ty, kteří chtějí podnikat naplno, vést tým, řídit provoz a udržovat vysoký standard světově známé značky. Master-franšízor Rex Concepts nabízí podporu od výběru lokality a návrhu restaurace až po školení zaměstnanců, marketing a logistiku. Každý partner prochází výběrovým řízením a důkladným školením, které pokrývá všechny náležitosti provozu.

Zájemce by měl mít podnikatelské zkušenosti, znalost lokálního trhu a kapitál potřebný k otevření restaurace. Investice se pohybuje od 600 tisíc eur, tedy zhruba 15 mil. Kč, podle typu provozovny (Food Court, In-Line, Drive Thru). Franšízová smlouva se uzavírá na 10 let.

Modernizace všech poboček

Mateřská společnost Restaurant Brands International (RBI) rozjela celosvětový modernizační program, jehož cílem je, aby do roku 2028 mělo až 90 % restaurací Burger King nový design, moderní technologie a efektivnější provoz. Program počítá rovněž s finanční podporou pro franšízanty, kteří své provozy modernizují podle nových standardů. Tento trend se postupně promítá i do Evropy. Důkazem je chystané otevření udržitelné pobočky v Budapešti, které má být dokončeno v prvním čtvrtletí roku 2026.

Segment rychlého občerstvení se v posledních letech mění. Lidé hledají rychlost, ale zároveň očekávají kvalitní suroviny, zákaznický zážitek a možnost výběru – od klasických burgerů až po rostlinné alternativy, které Burger King už delší dobu nabízí. I proto dnes oslovuje nejen tradiční zákazníky.


Rychlý servis / Samoobslužné kiosky, drive-in, objednávky přes aplikaci i doručení domů patří u Burger King ke standardu.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015