Galerie Harfa startuje

V letošním roce je Galerie Harfa jediným obchodním centrem, které se v hlavním městě otevře veřejnosti.
pondělí
11.10.2010
Jediné letos dokončené obchodní centrum v Praze se otevře za pár dní, poslední volné obchodní prostory jsou ještě k dispozici. Nová příležitost pro franšízanty.
 

V těsném sousedství O2 areny v pražských Vysočanech se již 11. listopadu otevře veřejnosti Galerie Harfa. Toto regionální obchodní centrum bude v některých ohledech zcela výjimečné. Jedním ze zajímavých rysů je unikátní propojení s O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Jedinečnost Galerie Harfa spočívá také ve využití její střešní terasy, kde vyroste zelený park s atrakcemi pro celou rodinu. Návštěvníci se mohou těšit na Dinopark, dětské hřiště, audiovizuální a hudební atrakce, trhy a v neposlední řadě na ledovou plochu. Centrum nabídne celkem 49 000 m2 obchodních a zábavních ploch na třech podlažích.

Galerie Harfa nabídne návštěvníkům nejen 180 obchodů se značkovou módou a sportovními potřebami, supermarket, restaurace, kavárny a další služby, ale také fitness a wellness centrum s bazénem. „V současné době dosahuje pronajatost obchodních ploch 90 %,“ říká Martin Macháč, ředitel manažerské společnosti Marylance Property Management, která pro developera zajišťuje mimo jiné pronájmy, marketing a technickou správu projektu. „Mix nájemců je přitom nastaven tak, aby nabídl renomované značky, ale také značky nové, které návštěvníci v jiných nákupních centrech nenajdou,"dodává Mácháč.

Nájemcem, který poprvé vstoupí na český trh právě v Galerii Harfa, je například Cacao Sampaka, španělský franšízový koncept první čokoládovny nebo PURE Fitness. Jedná se o mezinárodní síť fitness a wellness center prvotřídní kvality, která díky zaměření na široké portfolio zákazníků a zajímavým speciálním programům zaujímá dominantní postavení na sousedním polském trhu.

Čím se chce Galerie Harfa odlišit od jiných obchodních center?

Nabídkou volnočasových aktivit, lidé chtějí více, než jen nakupovat. Hlavně proto,že zejména víkendové nakupování je rodinná záležitost, proto by ve svém obchodním centru měl každý člen rodiny najít, to co potřebuje. „Obchodní centra ve světě prošla určitým vývojem a stejný trend můžeme sledovat i v České republice. Nejde už jenom o to, aby zákazník v obchodním centru našel své oblíbené značky, široké spektrum služeb a prodejnu potravin. To zákazník 21. století považuje za standard. Obchodní centrum mu dnes musí nabídnout něco navíc a přesně tímto směrem se ubírá Galerie Harfa,“ uvedl Tamir Winterstein, generální ředitel developerské skupiny Lighthouse Group.

V létě příštího roku budou navíc dokončeny dvě desetipodlažní věže s 20 000 m2 kancelářských ploch. V následujících letech se multifunkční komplex rozšíří o další kanceláře a hotel s kongresovým centrem.


/4/
zobrazit více

Populární na fóru

Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl na https://ideaclub.cz/slovnik-pojmu/franchising a příjde...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017