Za 15 let 46 restaurací
Na trhu jste 15 let, to je důvod k rekapitulaci, co se podařilo?
Podařilo se otevřít 46 restaurací, vstoupili jsme na zahraniční trhy, Švejk restaurant je dnes známý řetězec. Spolu s kolegy jsme značnou mírou přispěli k udržení české kuchyně, popularizujeme Švejka, někteří příslušníci mladé generace ho znají pouze z našich restaurací.
Byl Švejk restaurant od začátku koncipován jako franšíza?
Ano, jsem ekonom a věděl jsem, že dělat jednu hospodu je náročné. Všude se začaly otevírat různé řetězcové restaurace, pizzerie, fast foody, to byla velká inspirace. V Nepomuku máme vlastní restauraci, původní pilotní projekt jsme měli v Plzni, funkci pilota tak plní Nepomuk, je to naše jediná vlastní restaurace s hotelem, připravená na firemní akce, školení.
Kolik chcete mít Švejk restaurantů?
Prozatím vidím číslo 100. Naše restaurace jsou útulné, příjemné a vejdou se do každého městečka, myslím, že to číslo není přehnané.
Jak se krize dotkla Švejk restaurantů?
Krizi živí média, různí odborníci a teoretici. Je těžké posoudit, do jaké míry jde o krizi hospodářskou, myslím, že zažíváme krizi vztahů, krizi mentální, zažíváme přerod. Lidé se potřebovali zamyslet nad způsobem života, vědět kam jdou a proč. Pro nás je to výzva, o hosta musíme bojovat, vážit si ho a dát mu perfektní servis.
Co jíte nejraději?
Obyčejná jídla z české a slovenské kuchyně, mám rád i francouzskou nebo mexickou kuchyni. Na cestách zkouším místní speciality. Vůbec nemusím českou pizzu a české sushi.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...