Trh s módou pro muže zatím není nasycen

pondělí
31.01.2011
prozradil v Rozhovoru týdne Jérôme Poussin, generální ředitel a kontaktní osoba pro zájemce o licenci francouzské značky CELIO*.
 

Co je Vaší náplní práce?
Mám na starosti značku CELIO* a dohlížím na provoz jejích 7 obchodů, které v současné době působí na území České a Slovenské republiky. Vyhledávám také vhodné prostory pro další pobočky.

Jaký očekáváte vývoj značky na českém trhu?
V listopadu 2010 jsme otevřeli v pořadí již 4. obchod CELIO* na území ČR na pražském Chodově. Počítáme s tím, že budeme otvírat 2 až 3 prodejny každý rok. Myslíme si, že je na českém trhu prostor pro přibližně 20 obchodů této značky. Na Slovensku zatím provozujeme 3 pobočky.

Značka je určená výhradně pro muže?
Ano. Myslíme si, že nabízíme zajímavý koncept, který dosud tady chyběl, protože nabízíme jenom módu pro muže. V naší nabídce je móda pro volný čas, městský styl i oblečení do zaměstnání. Součástí jsou také doplňky. Registrujeme, že je poptávka po všech typech oblečení, které vyhovují všem aspektům života.

Jaké jsou rozdíly v podnikání v ČR a ve Francii?
Téměř žádné, jenom v ČR se platí českou korunou a Francouzi jsou zvyklí na eura.

Jaké jsou rozdíly v trzích obou zemí?
V ČR je stále prostor pro otvírání dalších prodejen s oděvy pro muže, trh totiž tady není stále ještě nasycen na rozdíl od Francie.