V loňském roce výnosy z prodeje činily 16 mil. EUR, čistý zisk pak 1 mil. EUR. V letošním roce si stanovila společnost cíl navýšit zisk na 2,2 mil. EUR.
Úterý
09.08.2011
Mezinárodní značka s luxusním koženým zbožím hledá pro rozvoj sítě v ČR master franchisanta.
 

Wittchen je značka luxusního koženého zboží. Stejně pojmenovaná společnost pochází z Polska a celosvětově provozuje síť obchodů s 50 vlastními a 30 franchisovými obchody. Společnost založil v roce 1990 Jędrzej Wittchen. Sortiment obsahuje například peněženky, aktovky, tašky, rukavice, boty a tašky. Všechny výrobky jsou vyráběny tradiční technologií "hand made" a jejich originalitu dokládá unikátní certifikát pravosti.

Společnost nyní nabízí master franchisovou licenci pro potenciální obchodní partnery také v České republice. „Role master franchisanta bude spočívat ve vybudování sítě obchodů pod značkou Wittchen v České republice. Partner bude profitovat ze známé značky a moderní prodejní techniky. Získá podporu ve výběru mixu, efektivní prodejní techniky a expozici zboží. Dále se bude moci spolehnout na společné marketingové aktivity a školení,“ vysvětluje náležitosti spolupráce zakladatel firmy Jędrzej Wittchen.

Počáteční investici na vytvoření obchodní sítě odhaduje franchisor na 280.000 EUR, dalších 75.000 EUR bude určených na zprovoznění obchodu. Master franchisant zaplatí vstupní poplatek ve výši 15.000 EUR.

Firma se ocitla minulý měsíc jednou nohou na burze. „Vzhledem k nepříznivé situaci na polském trhu se společnost Wittchen rozhodla odložit veřejnou nabídkou, stejně jako datum zavedení akcií k obchodování na burze cenných papírů ve Varšavě. V současné době společnost neuvádí nové termíny pro realizaci veřejné nabídky akcií,“ míní zakladatel. Dle jeho vyjádření hlavní důvod, proč se rozhodl oddálit veřejnou nabídku, je získání dostatečných finančních prostředků pro další rozvoj společnosti. Nynější prioritou firmy je stát se jednou z nejsilnějších skupin na trhu s luxusním zbožím v Polsku. V úvahu připadají také akvizice s jinými značkami v daném segmentu na trhu.