Díky BON BON jsem se postavila na vlastní nohy
Jak vznikl BON BON?
Prvnotním záměrem byla má snaha postavit se na vlastní nohy. S podnikáním jsem měla zkušenosti, s manželem jsme vlastnili firmu specializující se na domácí výrobu a pečení. Protože mám ráda čokoládu, především pak tu hořkou, rozhodla jsem se založit specializovaný obchod s originálně vyráběnými cukrovinkami. Navíc před sedmi lety, když jsem s konceptem začínala, na české a slovenské poměry to byla novinka.
Proč franchising?
Sice nejsme 100% franchisa, některé naše obchody provozujeme jako své vlastní, ale zejména v menších městech s 20 000 a více obyvateli se obchodní model franchisingu bezproblémů uchytil. Je to především o motivaci podnikatele, když je pánem vlastního obchodu, tak k němu přistupuje jinak, než v případě, že by byl „jen“ zaměstnán. Musím se přiznat, že zatím mám s franchisingem samé dobré zkušenosti. Naši partneři jsou slušní, podnikaví lidé, kteří se věnují svému byznysu naplno.
Jak vidíte vývoj do budoucna?
Právě teď nastala doba, kdy si stále více lidí může dovolit investovat do kvalitnějšího zboží a služeb. To je také jedním z důvodů, proč můžeme expandovat do více míst. V rámci České a Slovenské republiky je zatím dostatek lokalit, v nichž najde náš koncept uplatnění. Franchisant si musí pouze obstarat obchod na rušné ulici, o ostatní se postaráme my. Navíc v červnu příštího roku otevřeme Muzeum čokolády a marcipánu v Táboře. Jeho součástí budou samozřejmě také ochutnávky různých specialit.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!