Pizza Comeback
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Pizza Comeback je síť restaurací nabízející čerstvě vyrobenou, vysoce kvalitní pizzu a další doplňující produkty provozovaná výhradně v režimu rozvozu a take-away bez jídelního prostoru.
Naše nabídka zahrnuje pizzu přímo z pece s různými možnostmi výběru - těsto na americký nebo italský způsob, okraje plněné mozzarellou nebo hot-dogy atd. (12 druhů, 3 velikosti, 2 druhy těsta, 3 druhy okrajů), hotové menu, přílohy (rolky Jalapeno, Pepperoni rolky, Masové kuličky, Pečené brambory, česnekový chléb), dipy, nealkoholické nápoje, dezerty a zmrzlinu.
Pizza Comeback je vyhledávanou a oblíbenou volbou pro své zákazníky z hlavních 3 důvodů:
- Vysoká kvalita za přijatelnou cenu
- Rychlé doručení (do 30 minut)
- Věrnostní program pro zákazníky
Pizza Comeback franchisový koncept nabízí:
- Profesionálně vybudovanou atraktivní značku
- Prověřenou prodejní strategii (slevový systém, věrnostní program)
- Efektivní provoz s nízkým počtem zaměstnanců
- Dlouhodobě vybudované vztahy s dodavateli a externími prodejními a doručovacími platformami
- Propracovaný marketing
- Školící systém a stálá podporu
- Územní exkluzivitu
Z důvodu výroby a dodání čerstvých produktů PIZZA COMEBACK nabízíme v této fázi expanze franchisovou spolupráci v okolí Prahy do cca 100 km.
Vlastní provozovny
- 5 x Praha - Malešice, Chodov, Prosek, Zličín, Libuš
- 1 x Plzeň Bolevec
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Sdílení know-how léty ověřeného propracovaného systému
- Provozní podpora a logistika nákupu a dodávek surovin
- Efektivní nastavení výrobních a prodejních procesů
- Budování značky a vývoj v oblasti zvyšování efektivity a snižování nákladů provozu
- Propagační a marketingové aktivity pro celou síť
- Školení a stálá podpora po celou dobu spolupráce
- Poskytnutí Startovacího balíčku, který mj. obsahuje:
- Cca 3 měsíce školení a příprava na vedení vlastní pobočky;
- Školení pro první tým zaměstnanců franchisanta;
- Návrh interiéru a vybavení prostor přizpůsobené zvolené lokalitě;
- Obrandované materiály (trička, čepice, aj.);
- Marketingový balíček, včetně vytváření profilů na sociálních sítích, aktualizace firemního webu atd.;
- Zpracovaný Franchisový manuál;
Potřebná počáteční investice
- od 1,5 mil. Kč v závislosti na velikosti a stavu prostor, zvolenému způsobu doručování (vlastní vozy vs. doručovací služby).
Základní požadavky
- Prostory min. 50 m2 max. 80 m2
- Spádovost min. 50 tis. obyvatel
- Vhodné umístění provozovny:
- Ulice se silným provozem, nejlépe v centrech okresů nebo v centru města;
- Velká sídliště, obchodní centra, akademické prostory (ideální pro možnost vyzvednutí);
- Poloha na okraji města, s dobrým spojením do hustě obydlených oblastí;
- Pohodlný přístup autem a dostupnost parkovacích míst v blízkosti areálu;
Kandidát:
- Ochota denně se podílet na provozu
- Zkušenosti s gastro provozem výhodou
- Dostatečný kapitál a zajištění personálu pro provoz podniku (se vším ostatním vám v rámci franšízové spolupráce pomůžeme)
Informace o franchisorovi
Rolling dough s.r.o.
Nedašovská 345/4, 15521 Praha-Zličín
+420 727 905 315
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Hušner
Přečíst více
Správcem osobních údajů je Rolling dough s.r.o. (Nedašovská 345/4, 15521 Praha-Zličín). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Pizza Comeback a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na pizzacomeback.cz.
přečíst články
Nejčtenější
Rozvoz pizzy v regionech
/15.12.2025
Síť Vosíme.cz se úspěšně rozšiřuje i mimo velká města. Nové pobočky otevírá ve spolupráci s franšízanty. Těm nabízí i pomoc s financováním.
Franšíza Tak trochu jiná točená nabízí sezónní podnikání se stánky, nebo celoroční variantu pro kavárny a restaurace. Funguje i jako doplněk při jiném zaměstnání.
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se vám při vyslovení slova franšízing něco vybaví, je to skvělé. Ještě důležitější je ale vědět, co podnikání na základě franšízové licence skutečně obnáší.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Franšízing v České republice (dříve Československu) začal rozvíjet po roce 1989 společně s hospodářskými a politickými změnami v zemi.
Mr. Kebab plánuje vstup do Česka
/20.10.2025
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.