Pizza Comeback

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Pizza Comeback je síť restaurací nabízející čerstvě vyrobenou, vysoce kvalitní pizzu a další doplňující produkty provozovaná výhradně v režimu rozvozu a take-away bez jídelního prostoru.
Naše nabídka zahrnuje pizzu přímo z pece s různými možnostmi výběru - těsto na americký nebo italský způsob, okraje plněné mozzarellou nebo hot-dogy atd. (12 druhů, 3 velikosti, 2 druhy těsta, 3 druhy okrajů), hotové menu, přílohy (rolky Jalapeno, Pepperoni rolky, Masové kuličky, Pečené brambory, česnekový chléb), dipy, nealkoholické nápoje, dezerty a zmrzlinu.
Pizza Comeback je vyhledávanou a oblíbenou volbou pro své zákazníky z hlavních 3 důvodů:
- Vysoká kvalita za přijatelnou cenu
- Rychlé doručení (do 30 minut)
- Věrnostní program pro zákazníky
Pizza Comeback franchisový koncept nabízí:
- Profesionálně vybudovanou atraktivní značku
- Prověřenou prodejní strategii (slevový systém, věrnostní program)
- Efektivní provoz s nízkým počtem zaměstnanců
- Dlouhodobě vybudované vztahy s dodavateli a externími prodejními a doručovacími platformami
- Propracovaný marketing
- Školící systém a stálá podporu
- Územní exkluzivitu
Z důvodu výroby a dodání čerstvých produktů PIZZA COMEBACK nabízíme v této fázi expanze franchisovou spolupráci v okolí Prahy do cca 100 km.
Vlastní provozovny
5 x Praha - Malešice, Chodov, Prosek, Zličín, Libuš
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Sdílení know-how léty ověřeného propracovaného systému
- Provozní podpora a logistika nákupu a dodávek surovin
- Efektivní nastavení výrobních a prodejních procesů
- Budování značky a vývoj v oblasti zvyšování efektivity a snižování nákladů provozu
- Propagační a marketingové aktivity pro celou síť
- Školení a stálá podpora po celou dobu spolupráce
- Poskytnutí Startovacího balíčku, který mj. obsahuje:
- Cca 3 měsíce školení a příprava na vedení vlastní pobočky;
- Školení pro první tým zaměstnanců franchisanta;
- Návrh interiéru a vybavení prostor přizpůsobené zvolené lokalitě;
- Obrandované materiály (trička, čepice, aj.);
- Marketingový balíček, včetně vytváření profilů na sociálních sítích, aktualizace firemního webu atd.;
- Zpracovaný Franchisový manuál;
Potřebná počáteční investice
- od 1,5 mil. Kč v závislosti na velikosti a stavu prostor, zvolenému způsobu doručování (vlastní vozy vs. doručovací služby).
Základní požadavky
- Prostory min. 50 m2 max. 80 m2
- Spádovost min. 50 tis. obyvatel
- Vhodné umístění provozovny:
- Ulice se silným provozem, nejlépe v centrech okresů nebo v centru města;
- Velká sídliště, obchodní centra, akademické prostory (ideální pro možnost vyzvednutí);
- Poloha na okraji města, s dobrým spojením do hustě obydlených oblastí;
- Pohodlný přístup autem a dostupnost parkovacích míst v blízkosti areálu;
Kandidát:
- Ochota denně se podílet na provozu
- Zkušenosti s gastro provozem výhodou
- Dostatečný kapitál a zajištění personálu pro provoz podniku (se vším ostatním vám v rámci franšízové spolupráce pomůžeme)
Informace o franchisorovi
Rolling dough s.r.o.
Nedašovská 345/4, 15521 Praha-Zličín
+420 727 905 315
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Hušner
Více informací
Správcem osobních údajů je Rolling dough s.r.o. (Nedašovská 345/4, 15521 Praha-Zličín). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Pizza Comeback a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na pizzacomeback.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Franchising je termín pro jistý druh licenčních smluv, které se stávají čím dál oblíbenějšími v řadě oblastí podnikání. Do franchisingu je možné zahrnout i řadu typů podnikání založených na distribučních a agenturních smlouvách.

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.