V současné době má v Česku Tchibo 21 takovýchto prodejen. Chce ale víc. Připravuje proto expanzi především do větších krajských měst. „Do konce roku otevřeme tři nové obchody,“ řekla v rozhovoru pro MF Dnes Jana Budíková, nová generální ředitelka tuzemského Tchiba. Pro Tchibo je domácí trh, sousední Slovensko i další země střední Evropy zatím neprozkoumaným rájem, kde lze ještě získat nové spotřebitele. Tchibo se vedle svých prodejen prosazuje na domácím trhu také prostřednictvím „koutků“ se svým zbožím v řetězcích Interspar, Billa, Hypernova či Globus.
Tchibo: Zaměřeno na východ Evropy
Tchibo otevírá své obchody, v nichž prodává vedle kávy i spotřební zboží, v Česku, Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku a Turecku. Podnik ale oznámil, že naopak ukončí své aktivity ve Francii a Nizozemsku. Ve Velké Británii se pak již nechce dále rozvíjet. Přehodnocuje také budoucnost zhruba desetiny z 1200 prodejen v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Společnost uvažuje i o tom, že se ve spotřebním zboží zaměří na dražší, kvalitní oblečení, jehož prodej vyžaduje větší prostor.
Kavárenství v Česku láká
Rozvoj kaváren v Česku zažívá boom. Na začátku letošního roku otevřel svou první provozovnu u nás největší kavárenský řetězec Starbucks. Rozvíjejí se i další značky. Do tří let by pak měl se svým konceptem McCaffé přijít i McDonald´s. Pochutnat si na kávě od „Mca“ mohou zatím Poláci.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...