V současné době má v Česku Tchibo 21 takovýchto prodejen. Chce ale víc. Připravuje proto expanzi především do větších krajských měst. „Do konce roku otevřeme tři nové obchody,“ řekla v rozhovoru pro MF Dnes Jana Budíková, nová generální ředitelka tuzemského Tchiba. Pro Tchibo je domácí trh, sousední Slovensko i další země střední Evropy zatím neprozkoumaným rájem, kde lze ještě získat nové spotřebitele. Tchibo se vedle svých prodejen prosazuje na domácím trhu také prostřednictvím „koutků“ se svým zbožím v řetězcích Interspar, Billa, Hypernova či Globus.
Tchibo: Zaměřeno na východ Evropy
Tchibo otevírá své obchody, v nichž prodává vedle kávy i spotřební zboží, v Česku, Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku a Turecku. Podnik ale oznámil, že naopak ukončí své aktivity ve Francii a Nizozemsku. Ve Velké Británii se pak již nechce dále rozvíjet. Přehodnocuje také budoucnost zhruba desetiny z 1200 prodejen v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Společnost uvažuje i o tom, že se ve spotřebním zboží zaměří na dražší, kvalitní oblečení, jehož prodej vyžaduje větší prostor.
Kavárenství v Česku láká
Rozvoj kaváren v Česku zažívá boom. Na začátku letošního roku otevřel svou první provozovnu u nás největší kavárenský řetězec Starbucks. Rozvíjejí se i další značky. Do tří let by pak měl se svým konceptem McCaffé přijít i McDonald´s. Pochutnat si na kávě od „Mca“ mohou zatím Poláci.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Pokud se rozhodnete podnikat na vlastní pěst, máte na výběr ze dvou možností. Můžete otevřít vlastní podnik nebo podnikat formou franchisy. V následujících krocích Vám poradíme, jak založit vlastní firmu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...