Do Subway na kávu

Na konci října otevřela síť fastfoodových restaurací Subway svou první evropskou kavárnu pod značkou Subway Café v polských Katowicích. Nedlouho poté pak další kavárna zahájila provoz v maďarském městě Ceglet. V České republice by firma chtěla otevřít stejný koncept na Moravě, v současné době tak probíhají jednání s franchisovým partnerem. Stávající restaurace se na nový koncept přeměňovat nechystá.
Restaurace Subway Café je provozována na základě stejné licence jako klasická Subway restaurace. „Podle možností pronajatého prostoru a také zájmu franchisanta můžeme restauraci upravit na Subway Café, tak jak tomu bylo například v nové restauraci v polských Katowicích,“ říká Irena Schlosserová, konzultantka rozvoje sítě Subway. V provozovně Subway Café tak zákazníci mimo klasické nabídky v podobě sendvičů najdou i rozšířenou nabídku kávových produktů a pekárenských výrobků.
V souvislosti s tím se liší i podoba nově otevíraných poboček Subway Café. Je upraven tak, aby více korespondoval s produktem, který je v nich nabízen. V restauraci Subway Café je klasický pult se sendviči a poté extra pult pro kávu a pekárenské produkty. Také design restaurace se trochu liší, připomíná více kavárnu s pohodlnými křesly a dalším vybavením.
Značka Subway se na českém trhu poprvé objevila v roce 2003, když zde otevřela první pobočku v Praze na Malé Straně. V současné době můžeme v tuzemsku najít celkem 10 restaurací, tři další jsou pak ve výstavbě. Všechny pobočky jsou v rukách franchisových partnerů.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...