Mražená šance

Prodejce mražených jogurtů Jogo Slovakia pokračuje ve svém rozvoji na slovenském trhu. V dubnu chystá otevření třetí pobočky v Košicích, čímž pokryje všechny hlavní centra. Pokračuje nadále ve vyhledávání výhradního zástupce na českém trhu.
Jogo Slovakia v ČR zaznamenává zájem o franchisovou licenci nejen u investičních a developerských skupin, ale také jednotlivců. Problém ale vidí v tom, že zájemci očekávají nižší vstupní investice. „Zájemců je dost, s většinou komunikujeme, ale připraveno investovat do kvalitního designu a produktu je jich méně,“ říká jednatel firmy Michal Kavčák. Minimální investice při pořízení prodejního stánku v nákupním centru je 45 až 50 tisíc euro. Předpokládaný vstupní poplatek je 6 až 15 tisíc euro.
Mimo nákupní centra
Na Slovensku firma v dubnu otevírá 2 další franchisové pobočky, jedna z nich je v Košicích a druhá ve Štúrově. Poslední jmenovaná pobočka bude provozována na koupališti. Jogo Slovakia tak chce prodávat mražené jogurty i mimo nákupní centra. Obě pobočky se tak připojí k jednotkám v Bratislavě a Banské Bystrici a od května budou fungovat už 4 franchisové prodejny. Většina je provozována ve formě Jogo barů.
I přes nepříznivé podmínky, kdy byla oblast gastronomie zasažena velmi tvrdě hospodářskou krizí, se firmě v loňském roce dařilo. Vytvořila si pevnou základnu spokojených zákazníků, i přesto, že na trh přišly další podniky nabízející podobný sortiment mražených jogurtů. „Bohužel kvalita a zpracování těchto jogurtů ve většině společností pokulhává. Obáváme se, že právě podobné napodobeniny, založené na sériově vyráběných recepturách ze zahraničí, pokazí dobré jméno mraženého jogurtu,“ komentuje konkurenci Michal Kavčák.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...