Mražená šance

Prodejce mražených jogurtů Jogo Slovakia pokračuje ve svém rozvoji na slovenském trhu. V dubnu chystá otevření třetí pobočky v Košicích, čímž pokryje všechny hlavní centra. Pokračuje nadále ve vyhledávání výhradního zástupce na českém trhu.
Jogo Slovakia v ČR zaznamenává zájem o franchisovou licenci nejen u investičních a developerských skupin, ale také jednotlivců. Problém ale vidí v tom, že zájemci očekávají nižší vstupní investice. „Zájemců je dost, s většinou komunikujeme, ale připraveno investovat do kvalitního designu a produktu je jich méně,“ říká jednatel firmy Michal Kavčák. Minimální investice při pořízení prodejního stánku v nákupním centru je 45 až 50 tisíc euro. Předpokládaný vstupní poplatek je 6 až 15 tisíc euro.
Mimo nákupní centra
Na Slovensku firma v dubnu otevírá 2 další franchisové pobočky, jedna z nich je v Košicích a druhá ve Štúrově. Poslední jmenovaná pobočka bude provozována na koupališti. Jogo Slovakia tak chce prodávat mražené jogurty i mimo nákupní centra. Obě pobočky se tak připojí k jednotkám v Bratislavě a Banské Bystrici a od května budou fungovat už 4 franchisové prodejny. Většina je provozována ve formě Jogo barů.
I přes nepříznivé podmínky, kdy byla oblast gastronomie zasažena velmi tvrdě hospodářskou krizí, se firmě v loňském roce dařilo. Vytvořila si pevnou základnu spokojených zákazníků, i přesto, že na trh přišly další podniky nabízející podobný sortiment mražených jogurtů. „Bohužel kvalita a zpracování těchto jogurtů ve většině společností pokulhává. Obáváme se, že právě podobné napodobeniny, založené na sériově vyráběných recepturách ze zahraničí, pokazí dobré jméno mraženého jogurtu,“ komentuje konkurenci Michal Kavčák.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...