České bagety expandují do Polska

Na rušném bulváru ve Varšavě, kde se kříží ulice Jana Pavla II. a náměstí Solidarity, otevřela svou první vlastní restauraci franchisová síť nabízející čerstvé bagety Bageterie Boulevard. Polský trh se stal třetím trhem, kde společnost působí. Bageterie Boulevard se zatím zaměřuje na rozvoj ve Varšavě, aktuálně vede jednání o převzetí prostorů pro další restaurace. „Zda se bude jednat opět o jednotku typu High Street Store či Food Court, nelze v současné chvíli specifikovat. Jednáme se zástupci budov i obchodních center,“ doplňuje majitel Petr Cichoň.
V rámci Varšavy chce firma dosáhnout stejného postavení na lokálním trhu, jako disponuje v ČR. V příštím roce zde plánuje otevřít až 3 restaurace na podobných místech jako v ČR a na Slovensku, v hledáčku má rušné bulváry s velmi dobrou dostupností nebo úspěšná obchodní centra. Ohledně dalších polských měst chce Bageterie Boulevard využít právě spolupráce master-franchisového partnera, který by měl mít dobré povědomí o polských městech vhodných pro tento franchisový koncept.
Směrem do Evropy
Na polský trh se Bageterie Boulevard rozhodla vstoupit kvůli jeho vyspělosti, potenciálu pro zhodnocení kapitálu a úspěchu ostatních fastfoodových řetězců. Podle Petra Cichoně je polský trh odlišný od českého a slovenského, ať už svou velikostí, tak i větším potenciálem růstu v oboru fastfoodových řetězců. I přesto, že zde působí mnoho amerických franchisových fastfoodových řetězců, Bageterie Boulevard konkurenci jen vítá. „Náš řetězec je svým způsobem jedinečný a podobný koncept na polském trhu nepozorujeme. Proto zde i přes velkou konkurenci vidíme růst pro náš koncept,“ vysvětluje situaci Petr Cichoň.
Bageterie Boulevard započala strategii masivní expanze. V blízké době připravuje rozšíření do dalších zemí. „Připravujeme vstup Bageterie Boulevard na východoevropské trhy s důrazem na Maďarsko a Rusko a do západní Evropy,“ přibližuje strategii Petr Cichoň. Zároveň však dodává, že stále cítí potenciál značky Bageterie Boulevard pro expanzi v rámci České republiky. V současné době hledá další franchisové partnery pro Prahu a ostatní krajská města.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...