Zákazník je priorita
Rozhodli jste se spojit koncept očních ordinací, zubních ordinací a dentální hygieny. Proč jste se k tomu rozhodli? Jaký to mělo důsledek?
Ano, rozhodli jsme se spojit koncepty očních ordinací s optikou společně se zubní ordinací a dentální hygienou především proto, aby jsme nabídli našim zákazníkům – pacientům více služeb pod „jednou střechou“. Navíc toto místo, kde se koncentruje velké množství klientů, je vhodné jako kontaktní místo pro rozšiřování naší databáze klientů a případně i získávání nových pacientů na plastiku víček nebo třeba operace šedého zákalu. Je zde velká provázanost, systém je velice variabilní a dokážeme ho přizpůsobit přímo na míru (dle velikosti prostor, regionu či výše finanční investice). Zároveň to působí velice profesionálně neboť na základě informací z první ruky a osobních znalostí může jeden lékař či optometrista doporučit vyšetření u dalších specialistů v tomto sdružení.
Co se Vám letos podařilo? Do jakých měst byste rádi dále směřovali?
Za úspěch v dnešní, ne zrovna lehké době pro podnikání považujeme i to, že všechny naše stávající pobočky dobře prosperují a nebereme to jako samozřejmost. Právě v těchto dnech – konkrétně 31.10.2013 otevíráme novou pobočku oční optiky formou franchizy v Opavě v nákupním centru nového Kauflandu. Dále připravujeme nové prostory v Příbrami a v Praze. Do budoucna bychom chtěli expandovat ve větší míře do Prahy a pak do krajských měst. Neznamená to však, že menší města pro nás nejsou zajímavá. Naopak. Vždy řešíme dané místo individuálně, přihlížíme nejen k počtu obyvatel a spádové oblasti, ale především k celkové ekonomice daného projektu. Obecně platí, že odborníky do našeho systému je snadnější sehnat ve větších městech, ale vše má svá řešení. Zaměřujeme se především na frekventovaná a snadno dostupná místa, hlavní nákupní třídy i obchodní domy. Velmi důležitá je pro nás poloha a snadná dostupnost.
Jaký je o Vaši franchisu zájem? Jak zájemce podporujete?
Zájem o naši franchisu je poměrně velký ale je to běh na dlouhou trať. I přesto, že nabízíme silný koncept podložený ověřenými provozními zkušenostmi a kompletní a opakující se školení budoucího podnikatele, může ho nakonec odradit právě tento obor podnikání. Ne každý kdo sní o vlastním podnikání se probouzí s nápadem otevřít si svou optiku. Hledání vyhovujících prostor a odborného personálu je také dlouhodobý proces a v neposlední řadě je tu otázka financí. Co se týká podpory budoucích i stávajících franchisantů je tu pro ně připraven silný koncept ověřený reálným provozem, provozní příručka, výhody smluvních partnerů, nejmodernější přístrojové vybavení a metody vyšetření zraku, atraktivní a svěží design ordinací a prodejen, opakované proškolování a neustálá podpora k otázkám provozu, marketingová podpora a další.
Hledáte i master-franchisanty v zahraničí. Jak jste v hledání úspěšní?
V současné době se hlavně soustředíme na český trh a českého zákazníka. Známe jejich potřeby i poptávku a rádi bychom si u nás vybudovali silnější zázemí. Rozšiřování do zahraničí se určitě nebráníme a v plánu to máme, ale český zákazník je pro nás v tuto chvíli priorita. Samozřejmě pokud by se objevil zahraniční partner - franchisant jsme připraveni na jeho zájem okamžitě reagovat.
Jak byste popsala konkurenci na trhu očních a zubních klinik?
Konkurence na trhu je velká, ale my se snažíme reagovat hlavně na poptávku a potřeby konečného zákazníka a vsadili jsme na to, aby námi nabízení služby a produkty byli profesionální a kvalitní, ale zároveň aby si je obyčejní lidé mohli finančně dovolit.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...