Zdraví až domů
Zdravé menu šité na míru podle potřeb klientů nabízí franchisový koncept Fitness food menu, který v loňském roce úplně změnil image. Během roku společnost také představila administrativní systém se zákaznickou sekcí a do toho otevírala další franchisové pobočky. „Otevřeli jsme pobočky pro obsluhu regionu Karlovy Vary, Sokolov a Tachov,“ dodává majitel firmy Tomáš Volf.
„Krabičkovou dietu“ rozjela firma Fitness food menu už po celé republice. Zákazníci si mohou objednat jídlo už ze 44 prodejních míst po celém Česku a díky velkému úspěchu se rozhodla expandovat i na Slovensko. „Naše aktivity jsou v tuto chvíli věnovány především na rozvoj na slovenském trhu. Ten je z pohledu franchisora pro nás prioritou,“ říká Tomáš Volf s tím, že firma má nasmlouvané první kontrakty a kolauduje prostory určené k výrobě.
Výrobní pobočka bude po zahájení provozu obsluhovat města Malacky, Senica, Trnava a Bratislava. Kladně společnost vnímá i pozitivní ohlas potenciálních franchisových partnerů. „Podnikatelé vnímají náš franchisový koncept jako mezeru na trhu a zajímají se o naši licenci. Už nyní jednáme se 3 zájemci o franchisovou licenci,“ komentuje zájem Tomáš Volf. Vada slovenského trhu je ve špatné legislativě, která je jiná v nárocích na výrobu jídla než v Česku.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...