Rozvoj pokračuje
Jak byste zhodnotil první půl rok pro koncept Fitness food menu? Co se Vám podařilo?
První polovina roku 2014 se v rámci Fitness food menu (FFmenu) nesla v duchu "zvykání si" na nový vzhled FFmenu stejně jako na nový administrační systém a zároveň snahy pro přenesení informací o vzniklé zákaznické sekce na koncové zákazníky.
Jak se změny projevily na Vaší expanzi?
V regionech se nám tato činnost projevovala různorodě. V některých regionech jsme naše zákazníky směrovali úspěšněji, v některých méně. Obecná čísla na pobočkách ve vztahu k hospodářskému výsledku hodnotíme kladně. Pobočka Znojmo, jakožto nejstarší pobočka, dokonce zaznamenala jakýsi rekord v počtu odbavovaných zákazníků. Fitness food menu se také poprvé objevilo i v regionu Karlovy Vary, Sokolov, Tachov.
Jaké plány máte na další měsíce roku 2014?
Naše aktivity jsou nyní věnovány na slovenský trh, který je pro nás z pohledu franchisora prioritou. Na pobočkách v ČR jsme přešli do mimosezonního období, kdy rádi načerpáme zasloužené dovolené a od měsíce září budou nastupovat další kroky na marketingové plány jednotlivých poboček s přípravou na prodej zdravého FFmenu cukroví na Vánoce.
Jak funguje rozvoj na slovenském trhu? Jaké plány máte zde?
Zde narážíme na nesourodou legislativu, která je v mnoha ohledech jiná v nárocích na výrobu. Proto až dnes máme nasmlouvané první obchodní partnery. Kolaudujeme prostory určené k výrobě. Jinak je výrobní pobočka s obsluhou měst Malacky, Senica, Trnava a Bratislava připravena zahájit. Kladně zde hodnotíme názory našich nasmlouvaných partnerů, kteří FFmenu vnímají jako mezeru na trhu i z pohledu již působícího konkurenčního prostředí. Pozitivní je i zvýšená poptávka po dalších franchisových pobočkách. Již nyní jednáme se 3 novými partnery a tato jednání mají právě nyní prioritu. Těšíme se na vstup a jsme plni očekávání na zpětnou vazbu našich zákazníků. Pevně věříme, že zde budeme úspěšní alespoň tak, jak se nám v rozvoji daří v ČR.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...