40 poboček v Praze

První pobočku otevřela tato franšízová síť v kancelářském komplexu The Park na pražském Chodově. Nechce se však soustředit jen na Českou republiku. Na sousedním Slovenssku, přesněji řečeno v Bratislavě, by chtěla mít 10 provozoven. Mimo hlavní města se značka, za níž stojí tvůrci již fungujícího franšízového konceptu Fruitisimo, v současnosti nechystá.
„Při tvorbě konceptu jsme se soustředili na to, aby Home Office Bistro bylo kompatibilní s Fruitisimem a obě značky mohli fungovat vedle sebe. To umožňuje na existujících lokalitách umísťovat i Home Office,“ říká zakladatel značky Home Office Bistro Jan Hummel s tím, že nová síť na druhou stranu pomáhá i Fruitisimu. A to tím, že otevírá dveře k lokalitám v menších kancelářských konceptech a na ulice, kde by pouze s Fruitisimem nemuseli být franšízanti úspěšní.
Své místo najdou bistra všude tam, kde se vyskytují lidé, kteří se chtějí dobře a rychle najíst, dát si dobrou snídani, svačinu nebo oběd. „Potřebujeme, aby k nám denně přišlo alespoň 200 takových zákazníků,“ přibližuje Jan Hummel. A takových míst je celá řada. Konkrétně jde o kancelářské komplexy, ideálně propojené s nákupním centrem. Hodí se i do blízkosti dopravních uzlů, nemocnic či rezidenčních oblastí kombinovaných s kancelářemi. „Když mám být konkrétní, tak v Praze jsou to například lokality jako Pankrác, Budějovická, Náměstí Míru nebo Karlín či Florenc,“ dodává Hummel.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...