40 poboček v Praze

První pobočku otevřela tato franšízová síť v kancelářském komplexu The Park na pražském Chodově. Nechce se však soustředit jen na Českou republiku. Na sousedním Slovenssku, přesněji řečeno v Bratislavě, by chtěla mít 10 provozoven. Mimo hlavní města se značka, za níž stojí tvůrci již fungujícího franšízového konceptu Fruitisimo, v současnosti nechystá.
„Při tvorbě konceptu jsme se soustředili na to, aby Home Office Bistro bylo kompatibilní s Fruitisimem a obě značky mohli fungovat vedle sebe. To umožňuje na existujících lokalitách umísťovat i Home Office,“ říká zakladatel značky Home Office Bistro Jan Hummel s tím, že nová síť na druhou stranu pomáhá i Fruitisimu. A to tím, že otevírá dveře k lokalitám v menších kancelářských konceptech a na ulice, kde by pouze s Fruitisimem nemuseli být franšízanti úspěšní.
Své místo najdou bistra všude tam, kde se vyskytují lidé, kteří se chtějí dobře a rychle najíst, dát si dobrou snídani, svačinu nebo oběd. „Potřebujeme, aby k nám denně přišlo alespoň 200 takových zákazníků,“ přibližuje Jan Hummel. A takových míst je celá řada. Konkrétně jde o kancelářské komplexy, ideálně propojené s nákupním centrem. Hodí se i do blízkosti dopravních uzlů, nemocnic či rezidenčních oblastí kombinovaných s kancelářemi. „Když mám být konkrétní, tak v Praze jsou to například lokality jako Pankrác, Budějovická, Náměstí Míru nebo Karlín či Florenc,“ dodává Hummel.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...