Kompletní servis vydělává

Extra Stěhování je konceptem pocházejícím z Plzně. Již od roku 2012 se úspěšně rozšiřuje po celé České republice. A není náhodou, že vedle kvalitních služeb, stojí za touto expanzí také využití franšízové spolupráce. Názor, že právě franšíza je tou správnou cestou, však nebyl ve společnosti od začátku.
„Uvědomili jsme si, že se prostě nedají správně a lukrativně řídit všechny pobočky a lidé v nich, pokud není nastaven naprosto shodný marketing a navíc čtvrtá či pátá pobočka by se nedala už vůbec uhlídat, a to jak z časových důvodů, tak z personálních,“ komentuje cestu k franšízingu Petr Veit a zdůrazňuje, že přes zavedením franšízové spolupráce bylo potřeba aplikovat know-how společnosti, které se sice skládalo z nepodstatných pravidel, ale dohromady tvořilo koncept, který je schopny zajistit fungující franšízovou pobočku.
Aktuálně je v provozu celkem 12 provozoven. Podle společnosti Extra Stěhování je, však na českém trhu místo až pro 83 poboček tohoto konceptu. Vstupní poplatek činní pouze 83 tisíc korun a měsíční franšízová sazba 22 tisíc.
Úklid jako byznys
Každý kdo se někdy stěhoval, ví, že se nejedná o příliš čistý proces. Právě pro něj je určena další služba, která reaguje na potřeby zákazníků Extra Stěhování. „Naši stěhováci často od klientů slýchali, že by měli zájem o uklízecí služby. Bohužel však kvůli vytížení, nebyli schopní přání klientům splnit. Podělili se však o tyto informace s námi a tak jsme mohli konat,“ popisuje začátky Radek Straka junior, spolumajitel společnosti.
Pro ty, kteří nemohou nebo nechtějí podnikat ve stěhování, představuje koncept Extra Uklízení alternativní podnikatelskou cestu. Bonusem navíc je mimo jiné také to, že vstupní a licenční poplatky jsou v tomto případě ještě nižší a tudíž výhodnější pro franšízanta. Cena licence je 45 tisíc korun a výše měsíčního poplatku činní 13 tisíc korun.
Důležitou součástí tohoto podnikání je vhodné vlastní vozidlo. Společnost nabízí stejně jako u předchozího konceptu svým franšízantům silné zázemí mateřské firmy a dodání jak vhodného vybavení, tak v dnešní době nezbytnou marketingovou pomoc.
Růžová výpomoc
Inovovat a rozšiřovat své podnikání je nekončící proces, pokud tedy podnikatel myslí svůj byznys opravdu vážně. Proto majitelé konceptu Extra Stěhování a Extra Uklízení rozšířili své portfolio o novou službu nazvanou Extra Manžel. Tato služba do jisté míry doplňuje předchozí koncepty a nabízí širokou škálu prací jako je například vrtání, malování, sekání trávy a dokonce i elektrikářské a zednické práce.
„Není třeba, aby franšízant byl profesionál ve všech oblastech, v jejichž rámci služby poskytuje. Samozřejmě ho důkladně proškolíme, nicméně stačí, aby se dokázal obklopit odborníky a uměl koordinovat jejich práci tak, aby byl klient spokojený,“ vysvětluje Martin Šedivý.
Jedná se o nejmladší koncept, který je firmou nabízen teprve od letošního roku, ale již má celkem šest partnerů, kteří si každý den oblékají růžové montérky, jež jsou poznávacím znakem podnikání pod značkou Extra Manžel. To, že zájem o jejich řemeslné služby je opravdu veliký, se projevuje na vytížení stávajících "manželů". „Naši Extra Manželé jsou dnes v situaci, kdy mají téměř na další tři měsíce kalendáře naprosto plné,“ prozrazuje Šedivý s tím, že právě toto je důvod, proč síť stále hledá další partnery.
Zájemce o licenci Extra Manžel si musí připravit pro vstup do tohoto podnikání 55 tisíc korun. Samozřejmostí je, že společnost mu poskytne vše, co bude pro svůj růžový byznys potřebovat. Měsíční poplatek činní 15 tisíc korun. Budoucí podnikatel potřebuje k výkonu činnosti svůj užitkový vůz, který mu společnost polepí reklamou. Samozřejmým požadavkem společnost Extra Manžel je dodržování svěřeného know-how a v neposlední řadě dochvilnost, pracovitost a spolehlivost.

PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...