Česko, brána do Evropy

Jednou z nich byla například v Polsku úspěšná síť kiosků se zmrzlinou Lodostrefa. Ta do svých řad láká klasické franšízové partnery, kteří by si otevřeli jednotlivé pobočky. Pro zájemce o licence připravila značka pět modelů spolupráce, díky nimž si mohou vybrat, co jim nejvíce vyhovuje. Jednotlivé modely se od sebe liší vybavením zmrzlinového stánku, následně pak také nabídkou produktů pro zákazníky. Samozřejmě je pak rozdíl i v ceně, kterou franšízant za spolupráci zaplatí.
Záměr rozvíjet v tuzemsku a také na sousedním Slovensku svou síť loni odhalila také dánská značka Flexa, která se zaměřuje na prodej specializovaného nábytku pro děti. Zatímco nábytkářské řetězce cestu franšízy v Česku volí zřídkakdy, Flexa se chce vydat právě tímto směrem. Právě z tohoto důvodu tak hledá partnery, kteří by jí s rozšířením značky do regionů pomohli. Firma zatím nemá vytipovány oblasti, kde chce otevřít první obchody, možnosti tak mají podnikatelé z celého Česka.
Děti, krása, zábava
Přinést nový trend do vzdělávání dětí v České republice a na Slovensku se rozhodl britský franšízový koncept Socatots. Jde o síť všeobecných vzdělávacích a výukových center zaměřených na sportovní aktivity, jejímž cílem je přivést Čechy ke sportu již od útlého dětství tak, aby se stal přirozenou součástí jejich životů. Po celém světě existuje více než 800 školek v 55 zemích. Jen v sousedním Polsku jich funguje přes 200.
Master-franšízanta i jednotlivé franšízové partnery hledají na našem trhu portugalské značky Body Concept a Depil Concept. Podle jejich ředitele Alexandre Lourença je v tuzemsku kosmetický trh značně roztříštěný. Chybí zde podle něj opravdová silná síť kosmetických studií. A právě to je ambicí obou brandů takové sítě v Česku vytvořit.
Loňský rok nebyl z hlediska zájmu o náš trh ze strany zahraničních konceptů ničím zvláštním. Česká republika je totiž již tradičně cílem řady z nich. „Mnohé sítě, které působí za hranicemi země, vidí naši republiku jako prosperující ekonomiku s poměrně silnou kupní silou obyvatel. Pro značky zdaleka, například ze zámoří, je pak často vstupní branou do regionu zemí střední a východní Evropy,“ říká Lenka Nováková, Business Development Manager poradenské společnosti PROFIT system.
PŘEČTI ČLÁNKY

Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
„Naše tržby vzrostly výrazně nad úroveň před pandemií," říká Alexandre Duque Lourenço, člen výkonné rady franšízové sítě DepilConcept.
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.
Doma v Portugalsku a také v Polsku je franšíza DepilConcept lídrem trhu. Svými kosmetickými studii chce pokrýt i Česko, říká majitel značky Alessandro Lorenso.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...