Být na prvním místě
Na trhu fastfoodů je silná konkurence. Jak se vymezujete vůči ostatním řetězcům?
Vymezujeme se celým naším konceptem. Jsme restauracemi rychlého občerstvení s francouzským šarmem. Naší specialitou jsou křupavé bagety plněné originálními, a především kvalitními surovinami, vždy na místě upečené a čerstvě připravené.
Jaký je váš typický zákazník?
Jsme pro zaneprázdněného městského člověka, který, přestože pospíchá, nehodlá dělat kompromisy. Navíc se snažíme našimi speciálními nabídkami Chef menu posunout fastfoodové stravováni do vyšší gastronomie. Spolupracujeme na něm s vyhlášenými českými i zahraničními šéfkuchaři. Máme také výživovou poradkyni Ivu Veselou, která dohlíží na vyvážené nutriční složení speciálního Fit Calories menu, které doporučujeme jako fastfoodovou alternativu zdravého jídla
Podařilo se v posledním roce otevřít nové restaurace?
Celkově máme 27 restaurací, z toho 7 franšízových. Za poslední rok jsme otevřeli nové provozovny v Obchodním centru Černý Most, dále pak V Brně ve Vaňkovce a v neposlední řadě také bageterii na Slovensku v bratislavské EUROVEE.
Daří se rozšiřovat pobočky typu drive thru?
Aktuálně máme pobočku tohoto typu v Plzni. Je to rohová jednotka s drive uličkou v obchodním centru Borská Pole. Pokud půjde všechno dobře, tak bychom v létě mohli otevřít náš první samostatný DRIVE a to na Praze 9 v blízkosti O2 arény. Do budoucna se chceme zaměřit právě na drive thru. Chceme se dostat na dálnice.
Otevřeli jste novou restauraci v Dubaji. Jaké jsou plány na další expanzi do zahraničí?
V této chvíli usilovně pracujeme na zprovoznění první jednotky v Německu. V červnu plánujeme otevřít pobočku v Drážďanech a výhledově i v Lipsku a v Berlíně. V hledáčku je také Maďarsko. Rádi bychom se dále rozvíjeli i v rámci Slovenska. Pro tyto trhy však hledáme silného master-franšízového partnera.
Zaznamenali jste nárůst zájmu o licence vašeho konceptu?
Jednoznačně ano. Každý týden dostáváme nabídky zájemců o franšízu, překvapivě i z různých koutů světa. Jsme však s výběrem důslední a se zájemcem jednáme velmi pečlivě, abychom vybrali opravdu spolehlivého zástupce naší značky.
Máte nějaké speciální požadavky, které musí zájemci splňovat?
Musí mít především chuť podnikat formou franšízové spolupráce. Výhodou, i když ne nutně podmínkou, jsou předchozí zkušenosti z oboru pohostinství. Dále musí mít vlastní finanční prostředky, případně zajištěnu jinou formu financování. Rovněž je pro poskytnutí franšízy nezbytné absolvovat minimálně šestiměsíční školení.
Jak hodnotíte spolupráci s franšízovými partnery?
Velmi pozitivně. Partneři jsou rádi, že mají za sebou jméno silné značky a jsou si jako podnikatelé vědomi této přidané hodnoty. Oceňují rovněž naše marketingové aktivity. My jim zase dáváme know-how a radíme jim v případě, že se dostanou do svízelné situace.
Chystáte pro své franšízanty a zákazníky nějaké novinky?
Samozřejmě, náš koncept se neustále vyvíjí. Tento rok se mimo jiné plánujeme zaměřit na dovážkovou službu Delivery, která nyní prochází testovací fází pro firmy a jiné velké objednávky. Čekají nás rovněž novinky týkající se provozního upgradu.
Jakého cílového čísla poboček byste v ČR rádi dosáhli?
Nejde nám ani tak o kvantitu. V Bageterie Boulevard se řídíme jednoduchým pravidlem, chceme být v žebříčku fastfoodů vždy na tom nejlepším místě. A toho se snažíme držet.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...