V prosinci Expreska zahájí nové výživové poradenství a od ledna se chystá zavádět tréninkové plány pro dlouhodobé klientky. Díky spojení s českou značkou Serafin Byliny, která pro kluby vyrábí čaje a čajový koncentrát, spouští i prodej nových produktů Expreska.
pondělí
07.11.2016
Franšízová síť Expreska se propojuje s českými výrobci a dodavateli. Nově tak bude prodávat i specifické produkty pod svou značkou.
 

Zdravý životní styl je mezi zákazníky stále populární. Potvrzují to i fitness centra pro ženy Expreska, kterým se v letošním roce podařilo udržet stávající klientelu i přes letní měsíce, které bývají obecně slabším obdobím. Na udržení zákaznic, které následně přivádí známé či rodinné příslušnice, se teď chce firma zaměřit především. Chystá se je motivovat prostřednictvím soutěží o dlouhodobé členství v klubech.

Kromě motivace stávajících členek zaměřuje Expreska obchodní strategii také směrem spolupráce s dalšími českými firmami, z čehož mohou profitovat také franšízanti. Spustila například spolupráci s výrobcem hraček Millamnis a zapojila se i do projektu Movember, který propaguje prevenci proti rakovině. Od ledna navíc zavádí do celé sítě takzvaný plán zboží. Každý měsíc tak bude ve všech Expreskách k dostání specifický produkt. Na leden například centrála přichystala distribuci směsi cereálií a müsli Mixit.

Mezi další novinky, které mají přilákat nové klientky a franšízanty patří rovněž zlepšování chodu franšízových fitness center. Pravidelně s pomocí trenérek a franšízových partnerů centrála aktualizuje provozní manuál poboček. Nechceme vše nařizovat či zakazovat, ale pokud máme vystupovat jako síť a klientky nemají poznat rozdíl v tom, kdo jednotlivé pobočky vlastní, pravidla a standardy být musí,“ říká manažerka franšízingu Martina Kodejšová s tím, že partneři tento postup ve valné většině chápou.

Právě dodržování standardů provozu fitness center vedlo v minulosti k uzavření několika nevyhovujících poboček. Momentálně pod značkou Expreska působí 25 fitness center v Česku, z čehož čtyři v Praze a okolí spadají přímo pod centrálu. Díky těmto pobočkám víme, s čím se naši franšízoví partneři každý den potýkají. Na základě toho jsme schopni optimalizovat provoz v jednotlivých regionech a nastavit pravidla celé sítě tak, aby byla přínosná pro všechny naše partnery,“ uzavírá Martina Kodejšová.