Kontakty pro byznys
Šířit osvětu a informace o výhodách networkingu si jako jeden z hlavních cílů vytkla společnost Empiria 21. Dává tak o sobě vědět prostřednictvím sociálních sítí, internetu, tištěných médií a je rovněž partnerem řady regionálních akcí. A protože učí podnikatele budovat své jméno právě prostřednictvím networkingových setkání, chápe své vlastní akce a klubová setkání jako nejlepší cestu své propagace. Tato strategie se společnosti vyplatila, když za dva roky existence se její databáze rozrostla na 1500 účastníků z celé republiky.
Do konce roku stihne centrála ještě zaškolení nových franšízantek, které otevřou v lednu nový klub v Jihlavě, a plánuje rovněž akce na první pololetí. „Mohu prozradit, že v květnu nás opět čeká velké celovečerní setkání na zámku Štiřín, a kontinuálně pracujeme s naší členskou základnou na tom, aby se jim networking v našem podání vyplácel a členové našich klubů viděli v Empirii 21 významný přínos pro své podnikání,“ říká spoluzakladatel konceptu Petr Slavík.
V roce 2016 Empiria 21 otevřela kluby v Praze, přičemž jejich večerní akce bývají podle Petra Slavíka vyprodané již měsíc dopředu. Většina ze stávajících členů také obnovila členství a pokračuje do dalšího roku. Do budoucna je cílem pro firmu udržet i nadále vysokou úroveň akcí, díky nimž se daří oslovovat nové podnikatele.
Se zájemci o licenci pořádá centrála několik informativních setkání, kdy se vzájemně dvě strany poznávají. Kandidáti se musí také zúčastnit akcí, aby na vlastní kůži poznali, co obnáší podobná setkání organizovat. Osobní zkušenost je tak podmínkou vstupu do obchodního partnerství. Podnikatelský klub Empiria 21 má v tuto chvíli 7 klubů, z toho čtyři jsou franšízové (České Budějovice, Tábor, Praha 2 a Praha 10). Tři kluby na Praze 4, v Říčanech a v Dolních Břežanech jsou provozovány jako vlastní. Na počátku roku 2017 se otevírají další tři franšízové kluby v Jihlavě, Českých Budějovicích a na Praze 2.
PŘEČTI ČLÁNKY
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Franšízový projekt OK POINT zvítězil v soutěži Franchisa roku 2022. Své prvenství získal za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, ekonomické výsledky a podporu franšízantům.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.