Správný podnikatel není nikdy spokojen
Jak se vedlo franšízovému konceptu Tulec Trend během roku 2016?
Velmi dobře, jelikož se nám podařilo otevřít 3 franšízové prodejny v průběhu 6 měsíců a jednáme s dalšími zájemci o otevření dalších. Od letošního roku jsme se rozhodli nabídnout franšízovou spolupráci nejen dlouhodobým odběratelům, ale i novým zájemcům. Příjemným zjištěním pro nás je, že i díky reklamě je zájem větší, než bychom si dříve bývali mysleli. Rádi bychom letos zapracovali především na propagaci franšíz na Slovensku a dalšímu rozšiřování nabídky sortimentu, což se ale děje neustále, jelikož správný podnikatel není nikdy spokojen
Čím je koncept pro nové franšízanty podle vás atraktivní?
Především v minimální finanční zátěži, která je nutná pro otevření i chod prodejny. Nový odběratel našeho zboží nemusí mít přesné znalosti o celkovém konceptu prodejny. Nemusí řešit ani velikost prostoru, celkový design prodejny, množství zboží v nabídce, způsob reklamy, výrobu podpůrných prostředků k prodeji (např. igelitky, slevové kupóny, věrnostní karty, atd.). Se vším mu poradíme, máme dlouholeté zkušenosti. Náš systém je na prodej optimálně nastaven, tak aby nedocházelo ke zbytečným investicím, které z našeho pohledu nejsou nutné, a náš partner by do nich zbytečně investoval další peníze a tratil by.
Daří se konceptu i v zahraničí?
Asi před 4 měsíci jsme nabídli franšízu na Slovensku, a přestože cesta k otevření prodejny obvykle bývá delší, v Žilině jsme první slovenský obchod již otevřeli. Nyní jednáme o spolupráci s několika dalšími zájemci.
Na jakém produktu franšízanti nejvíce vydělávají?
Převážně na zboží, které je pro naši firmu zcela typické a je o něho největší zájem. Pro nás je jasnou jedničkou sortiment kojeneckého textilu.
Kolik máte v tuto chvíli celkem poboček a kolik je franšízových?
Dodáváme do přibližně 70 prodejen, z toho 6 je franšízových a 4 jsou vlastní prodejny. Rádi bychom ale samozřejmě do budoucna svou síť prodejen nadále rozšiřovali.
S jakou částkou musí franšízant počítat pro otevření nové pobočky?
Musí mít k dispozici minimálně 150 tisíc korun. Franšízant nemusí nakupovat zboží a neplýtvá zbytečně dalšími financemi, což se hodí především v počátcích, kdy nový franšízant nemá přehled o celkovém konceptu našich prodejen.
Jakým směrem se podle vás ubírá v Česku trh s dětským oblečením? Konkurence stále přibývá, prospívá to oboru jako celku?
Trh s dětským oblečením je dle mého názoru značně roztříštěný, protože dětský sortiment v omezené míře postupně zahrnuly do svého portfolia i řetězce s dámskou a pánskou módou, a to včetně hypermarketů a prodejen původně zaměřených především na potraviny. Jedná se ale pouze o nabídku s omezeným sortimentem, zákazník u těchto prodejců obvykle nenajde kompletní sortiment v každé velikosti.
Máte obavy z konkurenčních značek, kterých není právě málo? Není již trh přesycený?
Konkurence je v tomto odvětví stále velká. Naší výhodou je, že velká část zákazníků dává díky nepřehlednému prostředí s velkým množstvím prodejců a nových značek přednost osvědčeným firmám, které zná již řadu let. Dále dle mého názoru v průběhu krize po roce 2008 velká část firem ukončila činnost a obchodů, kde lze nalézt ucelený sortiment, již není zdaleka tolik jako kdysi.
Ve všech místech, kde jsme otevřeli novou prodejnu se setkávám s kladným ohlasem u zákazníků. Chválí si, že je zde konečně solidní prodejna s dětským textilem, kde lze nakoupit kompletní sortiment designově povedeného oblečení. Nejen starší zákazníci si chválí ochotu s pomocí při nákupu dětského textilu našimi vyškolenými prodavačkami, např. pro své příbuzné, což v řetězcích chybí.
Chystáte pro franšízanty a zákazníky nějaké novinky?
Letos hodláme rozšiřovat svou maloobchodní síť a to na všech úrovních. Protože v řadě lokalit a měst není naše značka zastoupena, tak bychom rádi otevřeli další vlastní i franšízové prodejny. Naši nabídku jsme rozšířili o nový sortiment jako jsou například zavinovačky s kokosovým vláknem, nové deky a osušky. Nabízíme nově také oblečení z nových materiálů jako je ekobavlna.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.