Revoluční byznys s teplem

Byt dokáže ohřát během 15 minut na požadovanou teplotu, má široké využití pro rodinné domy, průmyslové a hospodářské stavby. Kromě toho má Maxeco podle svých výrobců protiplísňové a antibakteriální účinky, vysuší mokré stěny, a zlepšuje kvalitu vzduchu v místnostech. Samoregulační topné fólie pocházejí z Koreje, použít je lze na podlahu, stěny, strop, ale i v exteriérech (jsou voděvzdorné) mají životnost až 40 let a nepotřebují žádnou pravidelnou údržbu.
Oproti klasickému systému šetří Maxeco energii a tím náklady na vytápění. Společnost Maxeco s.r.o. založili v květnu 2015 firemní společníci, kteří mají více než desetileté zkušenosti v oboru. Pobočky vlastní firma i v zahraničí: Španělsku, Polsku, Slovensku, Srbsku, a na Ukrajině. Koncept Maxeco hledá vhodné nové partnery pro otevření dalších franšíz v zahraničí, a to včetně České republiky. Franšízanti sdružení pod značkou Maxeco se podílejí jak na prodeji produktů, tak na instalaci topných fólií. Službu instalace topných fólií u zákazníka provádějí proškolení montéři.
Investice do nové pobočky vyjde asi na 750 tisíc
Franšízanti dostávají od firmy ucelený koncept, podporovaný centrálou. Ten zahrnuje veškeré činnosti, které souvisejí s otevřením a rozvojem franšízové pobočky. Balíček pro nové franšízanty obsahuje také vizualizaci pobočky, pracovní oděvy pro zaměstnance a kompletní vstupní školení. Franšízanti mají právoi používat firemní logo a know-how. Vedení Maxeca novou pobočku posléze začlení do své distributorské sítě. Franšízanti mají také zaručenou územní exkluzivitu a k dispozici jednotný informační systém.
Zájemci o franšízu Maxeca by měli mít obchodního ducha, prezentační dovednosti, a kapitálovou vybavenost. Vstupní poplatek činí od 50 000 Kč podle velikosti regionu. Celková investice (včetně vybavení pobočky a prvního naskladnění) se obvykle pohybuje kolem 750 000 Kč. Exkluzivní smlouva platí 5 let s možností prodloužení.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář