Víno, které má styl

Na špíčková moravská i zahraniční vína se specializuje franšízová síť Víno Hruška. Letos otevřela již 4 nové franšízy, a jednu vlastní vinotéku. Dvě nové franšízy se nacházejí v Praze. Celkem tak pod značkou Víno Hruška funguje po celé zemi 19 franšízových poboček, a 8 vlastních. Mottem společnosti pro výrobu a produkci těch nejlepších moravských odrůdových vín a cuvée, je "Víno, které chutná". Její specialitou jsou pak designové dárkové kazety a personalizované dárky.
Další franšízy má v plánu Víno Hruška otevírat až příští rok. Hledá proto franšízanty především v okolí Jičína a Plzně, ale nebrání se ani další oblastem. Vinotéky, restaurace a vinné bary musí být dostupné pro pěší zákazníky, ale také pro cestující, kteří zastavují na krátký nákup. Osvědčené jsou lokality umístěné kolem frekventovaných míst, své zákazníky si najdou také provozovny v klidových a obytných zónách. Dle typu franíšízy je nutná provozovna o velikosti 50m2, 100m2 a nad 100m2.
Obchodní talent je nejdůležitější
"Náš ideální franšízant umí trochu IT, má již zkušenosti s gastronomií a asi nejdůležitější je obchodní talent," říká projektový manažer Michal Morrison s tím, že pokud je franšízant nadšený do své práce, může být i laikem v oblasti vinařství. Franšízanti značky Víno Hruška platí licenční poplatek ve výši 250 tisíc korun, roční provozní a marketingový poplatek 30 tisíc korun, a smlouvy se uzavírají na 5, 10 a 20 let. Franšízanti musí počítat i s dalšímmi investicemi do vybavení prodejny a naskladnění zboží, jejichž výše se liší podle velikosti příslušné provozovny.
Stylizaci každé vinotéky franšízor řeší vždy za spolupráce s designérem, novým franšízantům slibuje podporu i při výběru vhodného typu provozovny, místa a prostor. K dispozici mají také poradenství a sdílené know-how prostřednictvím obchodních manažerů a provozní příručky, vlastní pokladní, provozní a objednávkový systém, a připojení k zákaznickému věrnostnímu programu. Personál vinoték a vinných barů absolvuje vždy zaškolení od degustátorů a sommeliérů. Víno Hruška podporuje také rozvoj sociálních sítí, a svým franšízantům nabízí také poradenství v oblasti firemních zakázek a reklamních služeb.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...