Za růst vděčíme franšízingu
Kolik obchodů působí nyní - po více než 25 letech na trhu - pod vaší značkou 5.10.15.?
Síť 5.10.15. má 219 prodejních míst, většina z nich jsou franšízy. Nás koncept je jedním z největších a nejrychleji rostoucích systémů na domácím trhu, za což vděčíme především franšízingu. Zájem o obchod s logem 5.10.15. - díky naší popularitě a nízké investici potřebné pro start - zůstává stále na velmi dobré úrovni. Jsme snadno rozpoznatelná značka, která láká zákazníky s rozsáhlými zkušenostmi a flexibilním porozuměním trhu.
V roce 2018 jsme již otevřeli dva nové obchody. Když se podíváme na mapu Polska, je obtížné najít větší oblast, kde ještě nejsme. Neustále vyvíjíme franšízový řetězec i na zahraničních trzích. V současné době máme téměř 20 poboček v České republice, na Ukrajině a v Bělorusku.
Jaké jsou podmínky pro otevření nové franšízy?
S našimi franšízanty samozřejmě sdílíme veškeré know-how a poskytujeme jim plnou věcnou podporu. Systém je připraven tak, aby poskytl příležitost pracovat i s partnery, kteří nemají mnoho zkušeností v oblasti podnikání. Důležité je, že franšízant nemusí investovat do zboží, protože vše obdrží od nás ze skladu. Zboží nemusí kupovat, zůstává majetkem značky, a může jej kdykoliv vrátit do depozitu. Tím se náš partner osvobozuje od rizika spojeného s řízením franšízy. Zajišťujeme také reklamní a propagační kampaně, a mnoho dalšího.
Prostory pro obchod by měly mít miimálně. 50 m 2, a měly by se nacházet v místě s obchodním potenciálem. V závislosti na lokalitě se může jednat o obchodní centrum, centrum města, nebo i některou z hlavních ulic. V případě obchodu umístěného na frekventované ulici je nutné, aby stál v přízemí budovy.
Zavedli jste poslední dobou nějaké změny ve strategii a operacích společnosti?
Předpokládáme, že stacionární obchody a internetový obchod již nemohou existovat nezávisle na sobě. Změny v našem konceptu vycházejí ze skutečnosti, že spotřebitelé jsou v současné době rádi v kontaktu se značkou na různých úrovních, a to jak v internetových obchodech tak třeba skrze sociální sítě.
Soustředíme se proto především na konzistentní komunikaci na mnoha úrovních a směrech současně. Chceme, aby se všechny naše prodejní strategie navzájem doplňovaly, což by zákazníkovi mělo umožnit plný přístup k naší nabídce. Neustále přitom sledujeme myšlení a chování našich zákazníků, z něhož vycházíme.
Jaké novinky to s sebou přineslo?
V loňském roce jsme implementovali do své sítě službu Click & Collect, díky níž lze produkty objednávat on-line, a poté vyzvednout na kamenné pobočce. V současné době je služba dostupná ve většině našich showroomů. Navíc v roce 2018 zintenzivňujeme marketingové aktivity.
Jednou z nejdůležitějších aktivit, které jsme již zahájili na konci předchozího roku, je Akademie 5.10.15. Tento projekt aktivně podporuje rodiče, kteří v životě s dětmi čelí každodenním výzvám a cílům ať už v oblasti vzdělání, výživy, psychologie bezpečnosti ve školce nebo ve škole, a podobně. Cílem je sdílet znalosti a zkušenosti značky 5.10.15., které nasbírala na trhu během své existence.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.