Franchisa roku vstupuje do finále

Česká asociace franchisingu (ČAF) vyhlásila na podzim roku 2017 již 3. ročník soutěže Franchisa roku. Finále soutěže Franchisor roku 2017 proběhlo ve středu 23. 5. 2018, kdy porota vybrala 10 finálových konceptů. Patří mezi ně mezinárodní Business for Breakfast, TAB TheAlternativeBoard, Century 21, české Sklizeno, či česko-slovenský Mr. Kebab.
Stále je možné přihlásit se do kategorie Skokan roku, nově v tomto roce vyhlásila Asociace kategorii Franchisor roku - Cena veřejnosti. Kategorie je určena pro všechny fyzické i právnické osoby – franšízory a master-franšízanty. Nominaci provádějí členové i nečlenové ČAF, případně se mohou do soutěže přihlásit sami, popř. široká laická veřejnost, která byla nebo je v kontaktu s daným konceptem.
Čestné ocenění by měla převzít značka za přínos veřejnosti, odpovědnost vůči životnímu prostředí, podporu zaměstnaneckých, studentských, motivačních a dalších inovačních projektů, či vnímání značky jako takové. "V tuto chvíli je přihlášeno v kategorii Franchisor roku - Cena veřejnosti 45 firem, které jsou členy ČAF. Standardně jsou nominováni členové asociace, ale je samozřejmě možné navrhnout i nečlena. Hlasující se musí registrovat a uvést kvůli ověření hlasů své údaje," říká tajemnice ČAF Klára Opletalová.
Loni se stal vítězem hlavní ceny Franchisa roku pod patronací Komerční banky původem španělský koncept výživových poraden Naturhouse, který do Česka a Slovenska přivedl Jan Gonda. Od svého založení Naturhouse neustále roste i v globálním měřítku. Do dnešní doby společnost expandovala do 32 zemí světa. Naturhouse zvítězil také v kategorii Broker Consulting Skokan roku, která oceňuje franšízové koncepty za počet nových poboček.
Stále tak můžete hlasovat o svou oblíbenou franšízovou značku na českém trhu.
Cena veřejnosti se uděluje na základě on-line hlasování na internetové adrese www.franchisaroku.cz. Vyhlašuje se jen jeden vítěz.
Vyhlášení soutěže Franchisa roku proběhne 14. 6. 2018 při příležitosti Mezinárodní výstavy pro podnikání franchising v Praze.
Hlavním cílem soutěže Franchisa roku je popularizace franšízového způsobu podnikání. Soutěž chce cíleně udělit ocenění těm konceptům, které představují kvalitu na trhu, mají dobré výsledky a dodržují pravidla Evropského kodexu etiky franchisingu. Organizátorem soutěže je nezisková profesní organizace Česká asociace franchisingu (ČAF), která na národní úrovni sdružuje poskytovatele franšízingu a jeho odborníky. Asociace je členem Evropské franchisové federace a Světové franchisové rady. O posouzení ekonomických dat přihlášených franchisových značek se i ve třetím ročníku soutěže postará společnost KPMG.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Nejčtenější

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Ivana a Ivan Dischingerovi otevřeli v Plzni pobočku franšízové sítě Broker Point Premium. Jak skloubili zázemí silné značky s vlastní vizí a zkušenostmi?
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI