Franšíza Garantovaný nájem předbíhá plán
S franšízovou nabídkou jste na český trh vstoupili letos v červnu. Jaký je zájem o licence Garantovaného nájmu? Našli jste již první franšízanty?
Náš cíl byl najít 5 vhodných franšízových partnerů do konce září tohoto roku. Tento cíl se vyplnil přesně na 100 %. Navíc již nyní máme dalších minimálně 5 franšízantů před podpisem smlouvy, kteří chtějí začít na školení v druhé půlce ledna. Celkově zájemců o naši franšízu jsou vyšší desítky a další přibývají. Upřímně jsme takto vysoký zájem ani nečekali a máme z toho velikou radost.
Jaký je Váš plán, co se týče pobočkové expanze? Změnil se od počátku v důsledku vysokého zájmu potenciálních franšízových partnerů?
Ano, díky vysoké poptávce je náš aktuální plán oproti tomu původnímu v podstatě v násobcích. Čeho jsme chtěli dosáhnout v horizontu pěti let vypadá, že při této trajektorii dosáhneme v rámci dvou.
Máte prvních pět franšízantů a několik dalších zájemců. Pro koho je franšíza Garantovaný nájem vhodná? Jsou nutné zkušenosti z realitního byznysu?
Tohle je dobrá otázka. Naše původní očekávání bylo, že franšíza Garantovaný nájem bude především zajímat lidi nebo firmy z realitní branže. Ale z prvních pěti franšízantů je pouze jedna realitní kancelář, jeden developer a ostatní mají s nemovitostmi zkušenosti buď velice okrajové, nebo žádné. To ale na druhou stranu není žádná překážka a není to špatně. V rámci úvodního školení je i realitní část, kterou školí jeden ze zakladatelů Garantovaného nájmu a který má 11leté zkušenosti s realitním businessem.
Školení je důležitou částí vašeho franšízového balíčku. Co vše se budoucí franšízanti díky němu naučí a jak probíhá?
Jednou z částí, jak jsem zmínil v předchozí odpovědi, jsou reality. Velice prakticky zaměřená část školení. Úvodní část školení se věnuje tomu, jak podnikat, jaký je náš přístup k podnikání a jaké v něm zastáváme hodnoty. Zní to možná spíše obecně, ale z reakcí nových franšízantů bylo vidět, že zde měli spoustu „aha“ momentů. Například, když kolega mluvil o tom, že čím více má podnikatel zaměstnanců, tak tím méně by měl mít práce, obzvláště té operativy a jak toho dosáhnout. A jeden z franšízantů, který podniká řadu let, říká „To je skvělé a tohle know-how se mi hrozně líbí, protože u nás je to přesně naopak. Čím víc mám lidí, tím víc mám práce.“. V rámci úvodního školení je také školení obchodních a vyjednávacích dovedností a primární pozornost je tam věnována samozřejmě Garantovanému nájmu – od A do Z, aby franšízanti měli maximum našeho know-how a zkušeností. Cílem školení je, aby po něm přesně věděli co, kdy, jak a proč dělat.
Co si myslíte, že bude pro nové franšízanty v začátku nejtěžší?
Novým franchisantům se snažíme předat maximum informací a konkrétních postupů. Stejně tak jsme jim kdykoliv k dispozici, což je důležité obzvláště v začátku. Při prvních kontaktech se zákazníky, prvních schůzkách a prvních obchodních případech. Začátek je tedy pro ně výrazně jednodušší, než byl pro nás. Samozřejmě, budou si to muset odpracovat. Ale nebudou si muset roky vše vychytávat a draze objevovat slepé uličky. Jako velkou výhodu také vnímám to, že využijí veškerou sílu již existující značky a zázemí celé sítě.
Jaký je zájem o služby značky Garantovaný nájem mezi majiteli nemovitostí?
Zájem o naše služby mezi majiteli nemovitostí stále roste a chodí nám vysoké desítky poptávek každý měsíc. A to za situace, kdy nejsme až tak známá značka a do marketingu nedáváme moc peněz. Před pár měsíci jsme dokonce museli marketingové výdaje omezit a některé billboardy stáhnout, protože naši lidé nestíhali. To je vlastně i hlavní důvod, proč jsme spustili franšízu. Chodí nám totiž poptávky z celé České republiky a spoustu z nich musíme kvůli geografické vzdálenosti a kvůli vytíženosti našich lidí odmítat. Tohle se s nástupem franšízantů a obsazováním celé republiky pobočkami změní.
Jaké jsou Vaše další plány do budoucna?
Prioritní je pro nás rozšiřování se do dalších měst a regionů České republiky, abychom byli schopni prostřednictvím celé sítě uspokojovat poptávku po naší službě. Máme plány, čeho chceme dostáhnut do pěti let a další velké vize, ale to nyní nechci předbíhat. Růst franšízy a zdokonalování všech procesů je pro nás v nejbližší budoucnosti to nejdůležitější.
PŘEČTI ČLÁNKY
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.