Franšízy s topnými foliemi v každém kraji
V současné době má síť Maxeco 3 franšízové pobočky a jednu vlastní v Brně. Jejich prostřednictvím zatím dokáže obsloužit všechny zájemce, kteří chtějí své nemovitosti efektivně vytápět s využitím nové moderní technologie. Cílem společnosti, která funguje od roku 2015, je však ve spolupráci s franšízovými partnery vytvořit síť poboček s nabídkou úsporného vytápění pod značkou Maxeco na území celé republiky.
Lokalitami, které má vedení firmy momentálně v hledáčku, jsou Střední Čechy a také naše hlavní město. „V dnešní době je situace s hledáním franšízantů v našem oboru složitější. Stojí za tím podle mého soudu i rekordně nízká nezaměstnanost,“ říká zakladatel a majitel konceptu Jaroslav Kubiesa s tím, že v brzké době firma s největší pravděpodobností vybuduje vlastní pobočku, kterou po dokončení případně předá do rukou zájemců o licenci.
Zajímavou příležitostí je franšíza Maxeco podle Jaroslava Kubiesy i pro stavebnické firmy, které se chtějí orientovat na unikátní technologii, jenž je zároveň konkurenceschopná, a oslovuje podle vedení společnosti téměř všechny druhy investorů a stavebníků. Výhodou pro potenciální franšízanty jsou kontakty v oboru – na projektanty, developery, stavební firmy. Naopak v oboru stavebnictví či elektro franšízanti mít žádné zkušenosti nemusí. Každý z nich projde kompletním školením, ať už půjde o investora, či franšízanta, který se bude podílet přímo i na provozu franšízy.
Jaro, léto, podzim i zima
O příliv zakázek se podnikatelé, kteří se rozhodnou fungovat pod značkou Maxeco, obávat nemusí. Díky celostátnímu marketingu, který společnost realizuje, se jí každý den ozývá hned několik potenciálních klientů. „Denně zaznamenáváme zhruba 2 až 5 poptávek po našich řešeních. Získané zakázky pak přerozdělujeme mezi pobočkami tak, aby odpovídaly lokalitě, ve které působí,“ poznamenává Kubiesa.
Možná by se mohlo zdát, že podnikání v oboru stavebnictví by mohlo být sezónní, není tomu tak. Vzhledem k tomu, že veškeré realizace zakázek probíhají uvnitř zákazníkových objektů, není práce nijak ovlivněna počasím. Určité výkyvy v četnosti poptávek zaznamenává Maxeco jen po čas letních měsíců. Práce na projektech jsou však naplánovány tak, aby probíhaly během celého roku.
A jak celý systém vytápění Maxeco funguje? Infračervené záření sálá na neomezené ploše topný systém společnosti Maxeco, který kromě peněz šetří podle svých výrobců i lidské zdraví. Má totiž zároveň protiplísňové a antibakteriální účinky. Energie vyráběná topným systémem dopadá na ohřívaný předmět či místo bez časového prodlení, a se zanedbatelnými ztrátami. Dochází proto k rychlému navození pocitu tepla, a zároveň se přitom šetří spotřebovaná elektrická energie. Topení má široké využití pro rodinné domy, průmyslové a hospodářské stavby, nevyjímaje terária a voliéry.
![](https://img.franchising.pl/cz/1ea/bcc/topne-folie-maxeco-podlaha.jpg)
PŘEČTI ČLÁNKY
![](https://img.franchising.pl/cz/663/c26/44742093_2124040300953143_8327766992228450304_o-1.jpg)
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Nejčtenější
![](https://img.franchising.pl/cz/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář