Byznys v balonovém koši
Za vytvořením franšízového konceptu Balony.eu byla touha majitele této společnosti vytvořit zastoupení ve všech krajích jak České republiky, tak i Slovenska, díky čemuž by se mu podařilo vybudovat silnou a známou značku a být tak napřed před konkurencí. O tom, že se mu to daří, svědčí i výsledky, kterých společnost Balony.eu dosáhla v loňském roce.
„Podařilo se nám dosáhnout 15% navýšení tržby z prodeje letenek. Stále také jednáme s novými potenciálními franšízanty a připravujeme spuštění první franšízy v Česku,“ prozradil majitel společnosti Balony.eu Libor Staňa s tím, že první franšíza se chystá i na Slovensku. Zde franšízant právě dokončuje výcvik a během letoška bude získávat nálet a zkušenosti. Ke spuštění první franšízy u našich východních sousedů by tak mělo dojít v roce 2020. Co se týče dalších lokalit, do kterých by vedení firmy chtělo expandovat prostřednictvím franšízy, jde zejména o oblast západních, středních a severních Čech a také středního a východního Slovenska.
V loňském roce společnost také investovala do rozšíření flotily, která se rozrostla o čtyři nové balony. Konkrétně jde o balony OK1801 pro 12 pasažérů, OK1802 pro 10 pasažérů, OK1805 pro 5 pasažérů a soutěžní balón OK1809 pro 2 pasažéry. Celkem taky v současné době flotilu tvoří 15 balonů. „Povedlo se nám také rozšířit počet startovních lokalit o další zajímavá místa Česka i Slovenska. V obou zemích tak nyní nabízíme více jak 100 startovních míst,“ doplňuje Libor Staňa.
Kdo by se mohl stát franšízantem, který své podnikání realizuje nejen na zemi, ale i nad hlavami nás všech? Nezbytné jsou samozřejmě manažerské schopnosti, díky nimž bude franšízant moci řídit svůj tým. Určitou výhodou je, pokud je zájemce o franšízovou licenci majitelem pilotního průkazu s kvalifikací na obchodní lety. Franšízantem se tak může stát pilot, pro kterého je práce zároveň koníčkem, pilot s vlastním týmem či zájemce o výcvik na pilota balonu.
Ačkoli by se mohlo na první pohled zdát, že létat balonem se dá jen během teplých měsíců, není tomu tak. Jak Libor Staňa vysvětluje, létá se za každého počasí. Od jara do podzimu se mohou zákazníci těšit z balonových letů nad územím Česka a Slovenska, v zimě mohou absolvovat expediční lety nad Vysokými a Nízkými Tatrami, nebo Alpami. Franšízanti se tak nemusí bát, že nastane období v roce, kdy nebudou moci vydělávat.

PŘEČTI ČLÁNKY

Původem maďarská síť samoobslužných prádelen Bubbles otevírá nové franšízy i v době pandemie. Aktivní je také v Česku.
„Koronavirová krize nás přiměla obohatit nabídku služeb. Spustili jsme „Praní s dovážkou“ a nový web prádelna online,“ říká Tomáš Drga, majitel franšízové sítě Quickwash.
Více jak 17 let zkušeností chce na tuzemském trhu uplatnit americká síť Signal 88 Security. Hledá tak zájemce o master-franšízovou licenci.
Samoobslužné prádelny LG Laundry Lounge otevřou brzy franšízy v Praze, Lublani a Skopje. Franšízor dále upozorňuje na nutnost dodržovat pravidla spojená s bojem proti COVID-19.
Nelegální grafitti trápí majitele domů i celá města. Jejich odstraňováním se zabývá koncept GRS - Grafitti Removal Systems. Své know-how šíří za pomoci franšízových licencí.
Nejčtenější

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Počet českých firem s vlastníkem v daňovém ráji loni meziročně poklesl o téměř 6 %. Co za tím stojí?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...