Ve znamení stabilizace / Značka Triumph se v letošním roce koncentruje na ustálení kvality stávajících prodejen, např. implementováním nových standardů a provedení refitu prodejen.
pondělí
06.05.2019
Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.
 

Na tuzemském trhu se pobočková síť Triumph rozšiřuje jak za pomoci franšízových partnerů, tak i otevíráním vlastních poboček. „V současné době jsme přítomni ve většině nejsilnějších nákupních center a hledáme tak příležitosti k otevření nových franšízových obchodů v menších lokalitách. Rádi bychom otevřeli nové franšízsové prodejny, jednáme s několika obchodními centry poblíž Prahy,“ poodhaluje budoucí plány Barbora Matějková, Franchise District Manager pro Českou republiku a Slovensko. V Česku vidí vedení sítě potenciál pro dalších 5 prodejen.

Ke svému rozvoji využívá značka Triumph franšízing již celou řadu let. Díky němu totiž může omezit svou manažerskou strukturu v jednotlivých regionech, ve kterých její franšízoví partneři působí. Jako klíčové pak vnímá jejich znalost lokálního trhu, kterou může centrála následně zužitkovat při plánování dalšího rozvoje sítě. A jací franšízanti Triumphu jsou? „V našem konceptu spolupracujeme se zasvěcenými lidmi, kteří se hluboce angažují ve svém podnikání. Většina z nich je denně přítomna ve svých obchodech, což jim umožňuje je dynamicky a systematicky řídit,“ doplňuje Barbora Matějková.

Jednou z důležitých činností, kterou se musí každý franšízant zabývat, je personální zajištění chodu svých poboček, což zrovna v dnešní době není tím nejjednodušším úkolem. Nábor zaměstnanců mají franšízanti Triumph zcela ve své režii. Franšízor pak zajišťuje školení, která se věnují nejrůznějším oblastem – např. jde o novinky v sortimentu, prodejní dovednosti nebo bra-fitting. Několikrát do roka pak organizuje skupinové tréninky pro zaměstnance. Jako klíčový však vidí trénink na denní bázi během návštěv district managera v prodejně.


Individuální nastavení / Výše investice do stavby obchodu, která na franšízanta sítě Triumph čeká, se pohybuje od 15 do 35 tisíc EUR. Závisí na tom, v jakém stavu se prodejna v nákupním centru nachází, tedy jak rozsáhlé budou muset být stavební úpravy. Proto franšízor přistupuje k jednání s každým potenciálním franšízantem individuálně.

Populární na fóru

Köp / få billig fentanyl online utan recept,

Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...

1 komentář(e)
posledni 28.11.2024
Jedinečnost z druhé ruky

Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...

1 komentář(e)
posledni 17.01.2019
Malá velikost, velký zákazník

Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186

1 komentář(e)
posledni 12.03.2018
Oblečení s vlastním stylem

Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx

1 komentář(e)
posledni 16.04.2016
MZGZ neúčtuje

Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz  

1 komentář(e)
posledni 18.06.2015
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu

Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...

1 komentář(e)
posledni 17.03.2015
Luxus z jihu

lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz

1 komentář(e)
posledni 12.02.2015
Z Loun do Karlových Varů

I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.

1 komentář(e)
posledni 05.03.2012