Technika na 1. místě / Podle Tomáše Hrnčíře jsou konkurenční výhodou franšízanta Speed Queen zejména kvalitní pračky a sušiče. Bez nich by úspěchu dosáhl jen těžko. Dobrou zprávou pak pro něj je, že veškerý servis praček zajišťuje franšízantům poskytovatel licence.
pondělí
03.06.2019
Franšízový koncept samoobslužných prádelen Speed Queen chce do 3 let zdvojnásobit síť. V Česku i na Slovensku. Jaké jsou podmínky spolupráce?
 

Za naplněním tohoto plánu se vedení značky Speed Queen vydalo aktivně. V České republice zahájilo od konce loňského prosince fungování hned šest laundromatů. V současnosti je tak v provozu 27 poboček této značky v České a Slovenské republice. A expanze tím nekončí. „Již nyní pracujeme na dalších pěti projektech, které bychom chtěli realizovat do září letošního roku,“ prozrazuje Tomáš Hrnčíř, Senior Sales Manager pro ČR a SK.

Potenciál úspěchu na trhu vnímá vedení značky Speed Queen jako velmi silný. Stojí za tím také zájem o tuto službu ze strany koncových zákazníků. Samoobslužné prádelny se totiž těší stále větší oblibě, a to nejen ve velkých městech. Důkazem je také otevření první „prádelny“ v Mohelnici, která má zhruba 10 tisíc obyvatel. Speed Queen se tak nebrání rozšiřování do menších českých měst.

Hlavní roli při konečném rozhodnutí o umístění provozovny hraje lokalita a také připravenost prostoru, což někdy může být poměrně složité. „Najít vhodný prostor kde bude dostatečný elektrický příkon, případně plynová přípojka a možnost vyvedení vzduchotechniky, je jako hledat jehlu v kupce sena,“ říká Hrnčíř s tím, že právě proto přichází Speed Queen s novinkou v podobě tzv. „kontejnerové prádelny“, která nabízí investorovi větší variabilitu.

Investice do otevření laundromatu Speed Queen se pohybuje od 0,8 do 2,5 milionu korun. Za licenci budoucí franšízant nic neplatí, stejně tak na něj nečekají žádné měsíční poplatky. Podle Hrnčíře je zájem o licence ze strany investorů poměrně velký, uvědomují si totiž, že doba návratnosti investice v případě tohoto programu je pro ně velmi zajímavá. Stejně tak je často láká i fakt, že při provozování pobočky Speed Queen nebudou potřebovat žádné zaměstnance.

Značka Speed ​​Queen vznikla v roce 1908 v Riponu v americkém Wisconsinu. Její zakladatelé Joe Barlow a John Seeling začali svou činnost tím, že přidávali vylepšení k prvním pračkám, které se objevily na trhu. Později se stala součástí koncernu na výrobu prádelenské techniky Alliance Laundry Systems. Ten v současnosti pokračuje v expanzi nejen ve Spojených státech, ale také v Evropě, na Středním Východě, v Africe a na rozvíjejících se trzích Dálného východu a Latinské Ameriky. Začátkem dubna otevřela své brány zákazníkům pětistá evropská pobočka prádelny Speed Queen v polské Varšavě.

 


Jasné požadavky / Chuť do podnikání, odvahu vstoupit na nový trh s velkým potenciálem, schopnost zafinancovat nezbytné vstupní investice. To je to, co Speed Queen hledá u svých franšízantů.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014