S inovací za zákazníky
Management sítě UGO velmi silně vnímá, že již dlouhodobě roste poptávka po nabídce kvalitního jídla, a to i v místech, kde zákazníci mohli doposud najít jen stánky s párky v rohlíku. „Díky tomuto projektu je nyní možné dostat nabídku teplého jídla i do míst, kde to předtím nebylo možné. Projekt UGO Grill zabezpečuje našim franšízantům kompletní servis. Od zajištění technologie, její případné financování, servis, dodávek produktů až po prodejní podporu na celostátní i lokální úrovni,“ říká Stanislav Pekárek, Head of Marketing společnosti UGO trade.
Nově jsou tak jednotlivé pobočky, a to jak v Česku, tak i na Slovensku, postupně vybavovány novou technologií, která jim umožní uspokojit přání zákazníků ohledně čerstvě připraveného kvalitního jídla. Ta filtruje páru a pachy, a proto je vhodná i pro jednotky situované ve volném prostoru. Produkty jsou předpřipraveny u dodavatele, zaměstnanci pobočky tak s jejich výrobou nemají žádnou práci. Stačí jim jen sandwich vyjmout z lednice, vložit na minutu do grilu a následně do obalu. To vše rychle, a jak už bylo zmíněno, s ohledem na kvalitu a čerstvost. „V první vlně jsme UGO Grill nasadili do vlastních freshbarů, nyní pracujeme na zavedení do freshbarů našich franšízových partnerů. V další fázi pak přijdou na řadu salaterie,“ doplňuje Stanislav Pekárek s tím, že náklady spojené s implementací této technologie se liší podle toho, jak rozsáhlé úpravy pro její zavedení je potřeba realizovat.
Zavedení této nové technologie do provozu však není jediným krokem, který v tomto ohledu UGO plánuje. Inovace totiž vedení společnosti považuje za klíčové k dosažení úspěchu. V současné době tak pracuje na vývoji dalších produktů do portfolia UGO Grill, díky nimž osloví další zákaznické segmenty a uspokojí jejich požadavky co se jídla týče.
Většinu z více jak 80 fresh barů a salaterií UGO provozují franšízoví partneři, a to v poměru 60 % ku 40 %. Cílem společnosti UGO trade je, aby jejich podíl i do budoucna rostl, nabízí tak zájemcům kromě nových lokalit i k odprodeji již stávající, zavedené pobočky, a to např. v Praze, Hradci Králové nebo Pardubicích.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...