Ugo

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Značka UGO
UGO je česká firma založená v roce 2005, která prorazila díky čerstvým šťávám a konceptu zdravého stravování. V roce 2012 ji koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, díky čemuž došlo k dynamickému rozvoji nejen konceptu UGO Freshbar, ale po roce 2014 i konceptu UGO Salaterie. Dnes UGO provozuje 64 Freshbarů a Salaterií po celém Česku a Slovensku.
100% čerstvé ovocné a zeleninové šťávy nabízí UGO i v balené formě, v lahvičkách ošetřených vysokým tlakem, tzv. paskalizací, díky které nedochází ke ztrátě cenných živin a vitamínů. V síti maloobchodů, ve vlacích nebo na benzinových pumpách si může zákazník koupit i balené UGO saláty, lehčí alternativu menu nejen na cestách. Značka UGO nabízí lehkou cestu ke zdravému stravování. Jsme lídrem zdravého stravování a pestrou nabídkou oslovujeme i širší cílové skupiny.
Záleží nám na původu surovin. Chceme se zapojit do jejich produkce, partnersky ovlivňujeme původ a kvalitu surovin, které jsou součástí našich produktů.
Chováme se EKOLOGICKY. Budujeme zcela zero waste firmu s fungující cirkulární ekonomikou. Již nyní například ve většině restaurací používáme porcelán, sklo a příbory místo jednorázového plastu. Řídíme se heslem: “Nejlepší obal je ten, který nevznikne”.
UGO jako franšízor
Franšízovou spolupráci s partnery jsme poprvé uplatnili v roce 2010, kdy jsme otevřeli první franšízovou provozovnu v Plzni. UGO franšízová spolupráce je dlouhodobé obchodní „manželství“ založené na oboustranné podpoře a důvěře. Proto s námi mnoho franšízových partnerů podniká déle než 10 let. Aktuálně spolupracujeme téměř s 20 franšízovými partnery, kteří provozují více než 30 provozoven.
Ve franšízové spolupráci vidíme úžasné spojení globálního a lokálního přístupu. To, co nás franšízing naučil, je především hledání společných cest. Umíme vytvořit flexibilní model spolupráce pro partnery, kteří s námi sdílí vizi a jsou ochotni se každodenně aktivně podílet na provozu své franšízové pobočky.
Aktuálně nabízíme franšízovou spolupráci v rámci České a Slovenské republiky.
Vlastní provozovny
- 16 x UGO Salaterie (ČR)
- 13 x UGO Freshbar (ČR)
- 2 x UGO Freshbar (SR)
Franšízové provozovny
- 8 x UGO Salaterie (ČR)
- 20 x UGO Freshbar (ČR)
- 5 x UGO Freshbar (SR)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Pomoc, koordinace a schválení vhodné lokality, jednání s pronajímatelem
- Zpracování dispozice provozovny s ohledem na optimalizaci výrobních procesů
- Zpracování projektové dokumentace a vizualizace
- Zpracování odhadu finančního plánu vč. požadavků na cash-flow
- Zajištění všech povolení výstavby a koordinace dodavatelů
- Koordinace výstavby provozovny a zajištění všech dodavatelských služeb a dodávek
- Školení franšízového partnera ve všech oblastech řízení provozu,
- Globální i lokální marketingová podpora Vývoj nových produktů
- Správa IT systému na provozovnách
- Správa dodavatelského řetězce
- Pravidelné poradenství v oblasti provozní dokonalosti
- Vyhodnocování nákladové optimalizace
Potřebná počáteční investice
- UGO Freshbar kiosek
- 15 – 20 m2
- Investice 1,4 mil Kč
- Vhodné lokality: pasáže obchodních center
- UGO Freshbar „zabudovaná jednotka“
- 20 – 60 m2
- Investice v rozmezí 1,8 mil Kč – 2,7 mil Kč dle stavu prostor
- Vhodné lokality: Obchodní centra, dopravní uzly, frekventovaná místa v centru města, office parky
- UGO Salaterie bez lobby (sezení)
- 80 – 120 m2
- Investice v rozmezí: 4,5 mil Kč – 6,0 mil Kč dle stavu prostor
- Vhodné lokality: Foodcourt v rámci obchodních, administrativních či jiných budov
- UGO Salaterie vč. vlastního lobby (sezení)
- 150 – 400 m2
- Investice v rozmezí 6,5 – 12 mil Kč dle stavu prostory
- Vhodné lokality: frekventovaná místa v centru města, obchodní centra
TYPY FRANŠÍZOVÝCH MODELů SPOLUPRÁCE
- Vybudování nové provozovny
- Převzetí již fungující provozovny
- MASTER franšízová spolupráce v případě zahraniční spolupráce
- SOFT franšízová spolupráce v případě převzetí již fungující provozovny, a to za individuálních podmínek
Základní požadavky
KDO JSOU NAŠÍI FRANŠÍZOVÍ PARTNEŘI:
- Každodenně aktivně pracují ve svých franšízových provozovnách
- Změnili své dosavadní pracovní činnosti, aby se plně mohli věnovat budování podnikání se značkou UGO
- Někteří mají zkušenosti z oboru gastronomie, managementu a vedení lidí
- Investovali vlastní prostředky do vybudování či odkoupení provozovny pod značkou UGO
- Jsou to podnikatelé, kteří se stali součástí značky UGO a podílejí se na jejím budování
- A hlavně mají odvahu a patřičný entuziasmus být součástí značky UGO a sdílet veškeré úspěchy a neúspěchy společně s námi
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Lukáš Praus
Více informací
Správcem osobních údajů je UGO trade s.r.o. (Za Drahou 165/1, 794 01 Krnov). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Ugo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na ugo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nabídka fresh barů UGO se před nedávnem rozrostla, a to o UGO Grill sandwiche. K dostání budou i v těch nejmenších franšízových provozovnách.

Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.