Dvojjazyčná franšíza
Pro rozvoj na zahraničních trzích si tento kanadský vzdělávací koncept zvolil cestu franšízingu. Ve střední a východní Evropě by podle plánů vedení společnosti mělo vzniknout 50 vzdělávacích center, od mateřských škol až po ty střední. Pomoci s tím by na jednotlivých trzích měli právě franšízoví partneři.
Práce na realizaci plánu tým kanadské sítě již odstartoval. Na podzim loňského roku zahájila provoz škola v rumunském Sibiu. Tu budou letos následovat další mateřské a základní školy, a to v Rumunsku v Cluji a v Sofii v Bulharsku. „Náš vzdělávací model na bázi franšízy chceme nabídnout i v Česku a na Slovensku,“ říká Yann Bidan, generální ředitel Maple Bear pro střední a východní Evropu. V obou těchto zemích hledá jak master-franšízanty, kteří by se postarali o rozvoj konceptu na celém jejich území, tak i jednotlivé franšízanty, kteří by zahájili provoz školy nebo školky ve svém regionu.
Rozšíření nabídky díky franšíze
V současnosti se značce Maple Bear daří oslovovat dva typy partnerů. Na jedné straně to jsou majitelé již fungujících soukromých škol, kteří chtějí svým studentům nabídnout nejen bilingvní studium, ale i mezinárodní uznávanou metodiku výuky. Vedle toho pak jde o podnikatele či investory, kteří chtějí vstoupit do sektoru školství a hledají vhodný vzdělávací program. „Náš model může být také zajímavý pro stávající jazykové školy, které chtějí rozšířit své pole působnosti,“ doplňuje Bidan s tím, že školy Maple Bear nejsou mezinárodní, ale místní. Nabízejí totiž kanadskou metodiku dvojjazyčné výuky v kombinaci s místními osnovami.
A jaká investice na zájemce o pořízení franšízy Maple Bear čeká? Celkové náklady na počáteční investici začínají na 45 tisících eur za licenční poplatek a následné výdaje se mohou lišit zejména v závislosti na budově, zemi a rozsahu projektu. V současné době nabízí centrála 30% slevu na každého prvního franšízanta, který otevře první školu Maple Bear ve své zemi.

PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické