Rozšíření sortimentu i cest k zákazníkům
Švédskému výrobci krmiv a kosmetiky pro domácí mazlíčky se v Česku daří. V současné době funguje na našem trhu stabilně 15 showroomů a 22 franšízových partnerů, kteří se zaměřují na přímý prodej zákazníkům. „Počet otevřených showroomů se nám během loňského roku měnil. Některé z nich musely bohužel uzavřít svůj provoz, což se týkalo těch, jejichž fungování bylo závislé na velkém pohybu lidí, který byl vládními omezeními značně omezen. Dařilo se nám však otevírat pobočky v nových lokalitách,“ prozrazuje Andrea Vláčilová, master-franšízantky konceptu pro Českou republiku.
Obor, ve kterém franšízanti Husse působí, lze optikou dnešních dní označit za perspektivní. Přímo se ho totiž, díky sortimentu, který nabízí, netýkají vládní restrikce. Také to vedení sítě umožňuje uvažovat o další expanzi a náboru nových franšízových partnerů. Ti se v rámci franšízy mohou zcela zaměřit na rozvoz krmiva svým zákazníkům nebo otevřít vlastní showroom, který jim umožní lépe prezentovat produkty veřejnosti, což prodejům prospívá. Investice do franšízové licence, která na zájemce o podnikání pod hlavičkou Husse čeká, se pohybuje od 40 až do 120 tisíc korun v závislosti na velikosti území, pro které platí. Pro vybudování showroomu je pak třeba mít připravených dalších 50 až 100 tisíc korun.
Franšíza pro rodinu
Tato investice se dle Andrey Vláčilové vyplatí. „Návratnost vynaložených prostředků je v případě showroomu rychlejší, než když franšízant nabízí naše zboží přímým prodejem nebo přes e-shop a investuje jen do marketingu. Mezi našimi partnery máme i takové, kterým se počáteční vklad do podnikání vrátil do šesti měsíců,“ vysvětluje Andrea Vláčilová s tím, že v praxi se osvědčilo, když franšízant showroom provozuje sám, nebo ve spolupráci s rodinou.
Franšízanti Husse dostávají od centrály startovací balíček, který obsahuje všechny marketingové materiály, potřebné pro zahájení podnikání, včetně některých standardních produktů Husse. Sami si musí zajistit alespoň malý suchý skladovací prostor o výměře asi 15 m2 (např. garáž), počítač s přístupem na internet, mobilní telefon a auto k rozvozu krmiva. Dobrou zprávou pro všechny potenciální franšízanty je, že centrála společnosti kontinuálně pracuje na rozšiřování portfolia produktů. V současné době tak nabízí zákazníkům kromě běžného sortimentu i speciální dietetická krmiva či ta lisovaná za studena, což je naprostá novinky, která si rychle získává oblibu mezi majiteli domácích mazlíčků.
Technologie na vzestupu
V letošním roce čeká českou centrálu práce na spuštění e-shopu, aby byla značka Husse svým zákazníkům ještě dostupnější. Inspirovat se tak chtějí u kolegů z Polska, kteří momentálně pracují na dokončení rekonstrukce digitální platformy pro přímý prodej zákazníků. „V současné době generují online prodeje jen malou část zisku, nicméně očekáváme, že do budoucna se tento kanál stane pro nás a naše franšízanty přínosem pro další rozšiřování našeho byznysu,“ říká Piotr Cieślik, výkonný ředitel Husse v Polsku. Nahrává tomu i současná doba, kdy online prodeje rostou napříč všemi obory. Když se to spojí s kvalitně nastaveným systémem dopravy zboží až ke dveřím zákazníků, lze do budoucna očekávat, že internetové prodeje budou mít rostoucí podíl na tržbách celé sítě.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem