Pomoc se zaměstnanci i marketingem
Zájem o franšízové podnikání pod hlavičkou sítě OK Point stále přetrvává. Během prvních šesti měsíců zahájily provoz tři nové OK Pointy a v dalším rozšiřování sítě značka dále pokračuje. A to nejen prostřednictvím zbrusu nových franšízantů. Příležitost rozvíjet ještě více svůj byznys dostávají i stávající majitelé poboček. Stejnou strategii, tedy posílení pozice úspěšných partnerů, uplatňuje řada zavedených konceptů rozšiřujících se prodejem franšízových licencí.
„V Broker Consulting tento způsob rozvoje konceptu OK Point velmi vítáme. Podporujeme zkušené majitele poboček, kteří mají zájem své působení rozšířit do dalších míst republiky,“ říká manažer projektu OK Point Radim Štantejský s tím, že v současnosti má síť 3 partnery, kteří své finanční a realitní služby poskytují klientům ve dvou lokalitách současně. První z nich vlastní dva OK Pointy v Praze, další z nich má pobočky v Hradci Králové a Pardubicích a třetí franšízant je majitelem poboček v Ostravě a Olomouci.
Na výběru záleží
Jednu z klíčových rolí v dosahování úspěchu jednotlivých partnerů hrají také jejich týmy, které si na pobočkách vytvoří. Ve výběru zaměstnanců mají volnou ruku, a mohou tak využít svých stávajících kontaktů, případně osobních doporučení ze strany přátel a známých. V případě, že by s hledáním kvalitních zaměstnanců měli problém, mohou se obrátit na centrálu franšízora Broker Consulting, která jim pomůže s přípravou náborové inzerce a poskytne jim podporu v průběhu výběrového řízení. Současně je jim k dispozici pro konzultace v oblasti zaměstnanecké problematiky.
Následná školení, včetně nástavbových seminářů a absolvování závěrečné odborné zkoušky, kterou musí projít franšízanti i jejich zaměstnanci, kompletně zajišťuje centrála Broker Consulting. Se zaškolením zaměstnanců v praxi pomáhá franšízantům tým lektorů přímo na jejich pobočkách.
V novinách i televizi
Důležitou součástí aktivit franšízantů je regionální marketing, ani na něj však nejsou sami. Marketingové oddělení Broker Consulting pomáhá franšízantům s prezentací a propagací jejich pobočky a také pro ně připravuje marketingové materiály, jakými jsou například letáky, plakáty a video prezentace na pobočce. Velká pozornost je ze strany centrály věnovaná oblasti budování osobní značky majitelů poboček OK Point. „V tomto ohledu mají na centrále k dispozici speciální tým, který jim pomáhá s tvorbou vlastních webových stránek nebo se založením a spravováním profilů na sociálních sítích,“ prozrazuje Radim Štantejský.
Franšízanti také mají možnost získat na základě svých dobrých obchodních výsledků zdarma reklamní billboard na míru, stejně jako možnost stát se tváří propagačních videospotů ke konceptu OK Point. Dále mají franšízanti k dispozici podporu ze strany PR oddělení, které pro ně zajišťuje nejrůznější rozhovory a další výstupy v médiích a firemním video kanálu Okpoint.tv.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Broker POINT Premium spojuje finanční, bankovní i realitní služby. Podnikatelskou příležitost nabízí ještě minimálně ve 25 městech.
Ať je ekonomická situace jakákoli, lidé vždy řeší své finance. Jak díky tomu roste franšízová síť Broker Point Premium odpovídá Jan Lener, ředitel odboru marketingu Broker Consulting.
Franšízová síť finančních, bankovních a realitních služeb roste i v poměrně konkurenční Praze. Co nabídne pobočka ve Stodůlkách?
Franšízový projekt OK POINT zvítězil v soutěži Franchisa roku 2022. Své prvenství získal za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, ekonomické výsledky a podporu franšízantům.
Skupině Broker Consulting vzrostl loni v ČR a na Slovensku obrat meziročně o 5,6 % na 2,8 miliardy Kč. Svůj podíl na tom mají i OK Pointy. Jak se stát jejich součástí?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Podnikání ve financích má budoucnost
Jen drobná úprava - franšízant v Praze se jmenuje Jan Jirovský (nikoli Jírovec, jak je uvedeno v textu). Díky za dobrý rozhovor.
Z mateřské do čela franšízy
Myslím si, že když člověk jde tvrdě za tím co chce jednou dělat, tak má před sebou dobrou budoucnost. Přijde mi docela fajn pro lidi bez inspirace, kteří se...
Manors group
Cha, ano, úroky byly divné a následně to vedlo k tomu, že už nejsou ani na trhu. :)
Finanční injekce
Jsem zvědav, co vznikne po volbách, chudáci živnostníci se tady nemůžou na nikoho spolehnout
Finanční injekce
Je dobré, že se alespoň banky snaží podnikatelům pomáhat, protože od státu takové možnosti čekat nemůžeme.
Spolupráce v partners market
zdravim, mate nekdo nejake zkusenosti s partners marketem? dekuji
Manors group
Dobrý den, pokud máte jakékoli otázky, prosím pošlete nám mail do redakce a my ho předáme nebo pokud ovládáte angličtinu, ruštinu nebo ukrajinštinu přímo do...
Manors group
Hezký den máte někdo bližší info k Manors group??? Nějak se mi nepozdávají jejich úroky na webu??? Díky za odpovědi