Re/Max hledá další partnery
Za prvních šest měsíců prodala síť nemovitosti za 14,77 miliardy korun, oproti prvnímu pololetí 2020 navýšila obrat o 48 %. Kontinuální růst společnosti probíhá už šestnáct let. Kromě zvýšené poptávky po nemovitostech za tím stojí také rozšiřování týmu. Společnost Re/Max chce nadále růst a hledá další partnery, kteří by ji v tom pomohli.
Nárůst obratu činil meziročně 580 milionu korun, celková hodnota prodaných nemovitostí za první pololetí roku 2021 téměř 15 miliard korun. Meziročně narostl i počet makléřů o 10 %. Zejména za poslední rok se do hlásí řada zajímavých lidí, kteří chtějí změnit svůj obor a začít v realitách. I to zvyšuje rychlost, s jakou je možné vybudovat kancelář se zavedenou značkou.
Hledáme podnikatele
Dlouhodobě silná pozice na trhu láká i nové zájemce o koupi franšízové licence. Tuto skutečnost vedení společnosti Re/Max vítá, ještě během letošního roku by totiž chtělo prodat až 15 nových licencí. Růst pobočkové sítě je totiž jednou z priorit společnosti. Nové franšízanty láká zejména podpora světoznámé značky a silné zázemí. Re/Max se může pyšnit propracovaným školícím systémem, kterým projde každý úspěšný uchazeč o franšízu. Během tohoto procesu se z nového partnera stane člověk na svém místě, který může rozvíjet svoji kancelář. Nemusí se přitom jednat o zájemce, který je z realitního trhu nebo člověka, který má přímo s franšízingem zkušenosti. Důležitý je zápal pro věc, cit pro byznys a snaha profesně se posouvat. „Je v našem nejvyšším zájmu, aby byl franšízant připravený na novou roli a v oboru uspěl. I proto máme robustní vzdělávací systém, který mu v tom pomůže. Hledáme podnikavé lidi, kteří mají skutečný zájem spolupracovat se špičkou svého oboru. Rádi je naučíme vše potřebné, ale bez správného kolektivu, pozitivního přístupu a motivace se nová kancelář vybudovat nedá,“ říká generální ředitel společnosti Re/MAax Jan Hrubý.
Společně za stejným cílem
Společnost Re/Max má po celé České republice 153 kanceláří. Prostor pro zvýšení dostupnosti zastoupení ale není vyčerpán ani z poloviny. Díky tomu mohou být noví zájemci o franšízu z nejrůznějších koutů republiky. „Je jedno jestli jste z Ostravy, Pardubic, Jičína, Klatov nebo třeba z Mariánských lázní. Rádi přivítáme nové partnery z kteréhokoliv regionu. Majitelé kanceláří si dobře uvědomují, v jaké pozici nováčci jsou. Proto vždy ve vlastním zájmu a rádi nové kanceláře podpoří svými zkušenosti a s čímkoliv poradí. Tento přístup dělá právě ze společnosti Re/Max naprosto jedinečný koncept,“ uvádí Marek Kontriš, ředitel marketingu Re/Max.
Po celém Česku má Re/Max vytipovanou hned celou řadu atraktivních míst, kde by mohly být nové kanceláře. Při výběru lokalit se řídí počtem obyvatel na spádovou oblast, aktuálním počtem transakcí nebo například tržním podílem, které zde dosahují. Fakt, že si nový franšízant otevře kancelář v konkrétním městě, ještě neznamená, že makléři nemohou obchodovat v jiných městech či krajích. „V rámci naší sítě nevnímáme nové kolegy jako rivaly pro ostatní, ale naopak podporujeme vzájemnou pomoc, a především spolupráci na obchodních případech i v rámci jednotlivých franšíz,“ doplňuje Martin Kubový z Re/Max.

PŘEČTI ČLÁNKY

Od začátku letošního roku otevřela realitní síť Re/Max více jak 10 nových franšízových poboček. Aktuálně jich tak na trhu funguje 170.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
„Na trhu se objevila řada „volných“ lidí, kteří mohou své zkušenosti využít v podnikání s naší franšízou," říká Jan Hrubý, generální ředitel Re/Max.
Korporátní svět nebyl nic pro něj. Svou budoucnost viděl franšízant Re/Max Štěpán Gjurič ve vlastním podnikání. Našel ji v realitách.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.