Čeká nás redesign poboček i expanze
Jak se síti Solodoor momentálně v Česku vede?
Naší síti franšízových prodejen se vede velmi dobře, minulý měsíc jsme otevřeli letos již pátou prodejnu, konkrétně v Ústí nad Labem. Celkově se tedy naše síť rozrostla na 17 prodejen v Česku a na Slovensku. Je vidět, že i v letech ovlivněných pandemií je náš koncept atraktivní a úspěšný.
Jak je to na sousedním Slovensku?
I zde se našemu konceptu daří, letos jsme otevřeli prodejnu v Žilině, která se tak stala již celkově pátou prodejnu franšízového konceptu Solodoor na Slovensku. Navíc prodejna Žilina se stala vůbec první, která vznikla podle nového architektonického řešení, které postupně budeme rozšiřovat i na ostatní prodejny. Novým architektonickým řešením jsme vnesli do našich prodejen nové moderní materiály a svěží design, který náš zákazník jistě ocení. Redesign ostatních poboček budeme realizovat v průběhu letošního a příštího roku.
Je v Česku a na Slovensku z Vašeho pohledu stále prostor pro nové franšízové pobočky? Jsou nějaká místa, o která máte v současnosti největší zájem?
Ano, bezesporu je, potvrzuje to současný zájem o franšízu Solodoor jak z České republiky, tak ze Slovenska. Co se týče dalších lokalit, o které máme zájem, rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení. Aktuálně tak hledáme franšízanty například v Jihlavě, Českých Budějovicích a Liberci. Pobočky Solodoor mohou ale fungovat i v menších městech, kde lze předpokládat velký zájem ze strany potenciálních, zákazníků. Jednáme tak se zájemci z Kolína, Chomutova či Mostu.
Jaké vlastnosti u svých franšízových partnerů hledáte? Musí mít zkušenosti z oboru, nebo si veškeré dovednosti potřebné pro úspěšné vedení pobočky osvojí během školení na začátku franšízové spolupráce?
Určitě zkušenosti z oboru mít nemusí, hlavním předpokladem úspěšného franšízanta je podnikatelský duch a tah na branku. V Solodoor mají naši franšízanti k dispozici mimo samotného zaškolení i detailní franšízovou příručku, kde jsou všechny potřebné informace nutné k úspěšnému startu a provozu prodejny. Samozřejmě každý partner prochází intenzivním zaškolením zaměřeným jak na produkty samotné, tak i na prodejní dovednosti. Tato školení pak v průběhu roku opakujeme. Zároveň mají naši partneři k dispozici pokročilou IT podporu, a to v účetní oblasti, ale především mají k dispozici intuitivní objednávkový program, který jim pomáhá při vytváření cenových nabídek a tvorbě objednávek. Nedílnou součástí našeho konceptu je tým obchodních zástupců, kteří poskytují podporu našim partnerům přímo v jejich prodejně.
Jaké jsou plány značky Solodoor ohledně expanze do konce letošního roku?
Do konce letošního roku bychom rádi otevřeli ještě minimálně dvě prodejny, a to v Jihlavě a v Českých Budějovicích.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář