Aktivita franšízanta je klíčem úspěchu
Jak se Vašemu franšízovému konceptu v současné době daří?
Ačkoli uplynulé měsíce byly pro obor mimoškolního vzdělávání velmi náročné, podařilo se nám udržet přízeň našich klientů, studentů. Pomohla nám v tom i online výuka, kterou jsme našim klientům zajistili.
Jak velké změny přinesla pandemie do konceptu DME?
Pandemie otevřela klientům oči v tom, že online výuka může plnohodnotně nahradit tu prezenční. Zároveň jsme objevili úplně nové příležitosti na trhu. Lidé, kteří by si nemohli dovolit dorazit osobně na hodinu z časových důvodů, objednají si naše online služby. Zároveň však evidujeme zvýšený zájem o prezenční kurzy. Studenti se na ně těší, rádi přijdou mezi lidi.
Jak se v současné době vede vašim franšízovým partnerům?
Poptávka po kurzech se postupně dostává do původních čísel, jakých dosahovala před příchodem pandemie. Navíc partneři, kteří se věnují i vzdělávání dětí, jsou na tom v rámci mimoškolních kroužků dokonce lépe než před ní.
Jaké jsou ambice Direct Method for English pro český trh? Kolik poboček byste zde chtěli mít?
Naším cílem není najít spoustu franšízových partner. Jdeme spíše cestou kvality. Chceme tak zahájit spolupráci s kvalitními franšízanty, kteří se konceptu Direct Method for English budou věnovat naplno.
Kdo se tedy může stát franšízantem DME?
Hledáme především franšízanty, kteří jsou odhodlaní dbát na kvalitu výuky a investovat do lidského kapitálu. Lidé jsou totiž to, co je základem úspěchu. V momentě, kdy máte kvalitního lektora, kterému se věnujete, několikanásobně se vám to vrátí prostřednictvím spokojených klientů.
S jakou investicí musí franšízant počítat?
Franšízant na začátku spolupráce zaplatí jednorázový vstupní poplatek ve výši 15 až 20 tisíc Kč, který pokryje náklady spojené se vstupním školením. Roční licenční poplatek se pak pohybuje od 10 do 40 tisíc Kč podle regionu, ve kterém franšízant podniká.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Josef Lásko otevřel franšízovou pobočku Partners Banky v Chocni. Jaké vlastnosti hledá u členů týmu a proč věří, že charakter je víc než zkušenosti?
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické