Franšíza v samém centru Prahy

Zkušenosti k nezaplacení / Poskytovatel licence Bageterie Boulevard má se zásobováním poboček a provozováním franšízové sítě velké zkušenosti. Síť u nás funguje už 19 let.
pondělí
08.08.2022
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
 

V půlce prázdnin se slavnostního otevření ve foodcourtu nákupního centra City Park dočkala první pobočka této původem české značky v Jihlavě. Od začátku června si mohou na čerstvých bagetách pochutnat i návštěvníci pražského Palladia, od dubna pak pobočku najdeme i na Václavském náměstí v Paláci Fénix.

Otevřením těchto provozoven vedení sítě Bageterie Boulevard pokračuje v poměrně dynamické expanzi, kterou zahájila na začátku letošního roku. Od té doby se totiž rozrostla o 5 nových poboček. Kromě již zmíněných zahájily provoz nové bageterie v Rudné u Prahy, kde najdeme pobočku typu drive, a také v nákupním centru Westfield Park Chodov. Společnosti Crocodille, která za konceptem Bageterie Boulevard stojí, se tak daří naplňovat již dříve avizovaný plán, který počítal s otevřením minimálně čtyř nových poboček během letošního roku.

Dobrou zprávou pro případné zájemce o licence tohoto franšízového systému je, že stále u nás existuje místo pro nové bageterie. Stále na mapě ČR najdeme mnoho okresních měst, ve kterých značka zcela chybí. Pobočky zde mohou najít své místo na hlavních třídách v centrech měst (tzv. High street) nebo ve food courtech obchodních center. Možností je také otevřít si Bageterii Boulevard ve formátu drive.

Peníze na start

Od zvoleného formátu pobočky, který si franšízant pro své budoucí podnikání zvolí, se pak odvíjí mimo jiné i výše investice. Náklady na otevření franšízové restaurace Bageterie Boulevard začínají na zhruba 5 milionech Kč. Část investice je možné financovat bankovním úvěrem, s jehož získáním může franšízantovi pomoci sám franšízor, a to díky dohodnuté spolupráci s bankami. Podmínkou však je, že minimálně 2,5 milionu Kč investuje zájemce o franšízu z vlastních prostředků. Uchazeč o franšízovou licenci se musí také připravit na uhrazení vstupního poplatku ve výši 15 tisíc eur (cca 367 tisíc Kč) a pak také vratné kauce, která činí 1 milion Kč.

Během spolupráce bude franšízový partner odvádět i pravidelné měsíční poplatky. Franšízový poplatek činí 6 % z čisté tržby, 2 % pak zaplatí za správu systému, další 2 % putují do Fondu modernizace. Do marketingu pak investuje 2 % z tržeb, polovina jde na centrální marketing, druhá pak na ten lokální. Pokud však franšízant nevydělává, franšízový poplatek 6 % neplatí.


Hustá síť / Aktuálně u nás funguje 53 poboček Bageterie Boulevard, další najdeme i v zahraničí –v Bratislavě, Drážďanech a Dubaji.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015