Potenciál pro franšízy vidíme v regionech
Franšízová realitní síť Century 21 má v Česku nového majitele, společnost 4fin Holding. Jak velká je to pro vás změna?
Na daném propojení jsme pracovali několik měsíců, takže nejde ani tak o skokovou změnu jako spíše o evoluci.
Jak se ta změna dotkne samotných franšízových partnerů?
Spolupráci našich realitních zprostředkovatelů a finančních poradců společnosti 4fin podporujeme dlouhodobě. Na druhou stranu jde o podporu, nikoliv o tlak, takže je na každém našem partnerovi, jak tuto příležitost využije. Nemusíme nikomu nic nařizovat, jde o další logický krok celého holdingu.
Počítá se i nadále s franšízovým rozvojem sítě? Jaký potenciál ohledně pobočkové sítě na trhu aktuálně vidíte?
Do pěti let bychom se chtěli stát největší společností zaměřenou na komplexní majetkové poradentství a k tomu samozřejmě musíme nabírat nové franšízy a další makléře. Bohudík, na rozdíl od řady jiných realitních společností v tomto roce i nadále rosteme, a to právě díky vzniklým synergiím, které přinášejí nové příležitosti jak v náboru nemovitostí, tak ve vyhledávání nových klientů.
Jaké jsou plány expanze pro nejbližší budoucnost? Jsou ještě nějaká města, ve kterých Century 21 zatím nemá kanceláře, ale z vašeho pohledu by mít měla?
Century 21 je velmi silná ve velkých městech, náš největší potenciál je tedy v regionech, pro které máme skvělé podmínky. Ale chápu, že pro řadu současných regionálních realitek je tento krok těžký, protože to znamená chtít růst, mít větší zisky a rozvíjet se. A to není pro každého.
Jak složité je v dnešní době sehnat kvalitní franšízabty? Jsou zájemci o licence připraveni rozjet své podnikání, nebo s finálním rozhodnutím spíše vyčkávají a sledují vývoj na trhu?
Ano i ne. Na začátku totiž nevíte, zda bude z nového franšízanta pravý dravec. My máme to štěstí, že každá franšíza, která se k nám za poslední čtyři roky připojila, je úspěšná. Některé předčily očekávání, například ty ve Znojmě, Slaném a všechny v Praze. Některé mají zase ten největší potenciál před sebou, ale to je dáno i jejich strategií. Nejúspěšnější jsme ve start-upech, a to díky naší skvělé Akademii. Máme ale také stávající realitku, která po dvou letech pod naší značkou téměř zdvojnásobila svůj obrat.
Když bude síť franšíz hustší, nepolezou si jednotliví makléři takzvaně do zelí?
Toto vnímáme právě naopak, větší hustota naší sítě přináší větší potenciál, více obchodních příležitostí, což vám jistě potvrdí každý podobný řetězec. Samozřejmě naše kanceláře mají zajištěnu určitou územní exklusivitu a snažíme se rozvíjet síť tak, aby to bylo pro naše partnery ekonomicky zajímavé, ale prostoru na českém trhu pro naši koncepci majetkového poradentství je dostatek.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.