Do byznysu s novým designem
V poslední době rozšiřuje společnost DoDo své podnikání zejména do regionů, kde vidí nejen velký potenciál pro využití jejich služeb, ale také konkurence. Na spolupráci s franšízovými partnery tak franšízor oceňuje zejména jejich znalost regionů a měst, ve kterých se rozhodli logistické služby této značky nabízet. V rámci expanze pak chce kráčet spíše cestou kvality než kvantity. A podle toho si své budoucí partnery vybírá.
„Ke každému z našich franšízantů přistupujeme individuálně, zajišťujeme jim veškeré provozní i obchodní poradenství a tou největší výhodou, kterou jim DoDo nabízí, je záruka dostatečného objemu klientů, aby byla spolupráce pro naše franšízové partnery profitabilní,“ říká franšízový ředitel DoDo Group Stanislav Nečas s tím, že důraz je kladen na neustálou zpětnou vazbu. Vedení společnosti pořádá workshopy či týmové akce, na kterých se samotní franšízanti podílejí na zlepšování franšízového konceptu.
Značka pro úspěch
Jednou z čerstvých změn, kromě růstu počtu franšízových partnerů, kterou se značka DoDo může pochlubit, je nová identita. Ta má podle slov Stanislava Nečase dospělejší design reprezentující unikátní kompetenci v chytré městské logistice, která je na trhu čím dál žádanější, a to hlavně se vzrůstajícím tlakem na kvalitu i ekonomickou a environmentální udržitelnost služeb v e-commerce. Nová identita navíc znamená definitivní ukotvení DoDo v segmentu B2B, a tedy i jasnější definování jeho postavení při vstupu na nové evropské trhy.
Kromě České republiky působí franšízový koncept DoDo Partner i za našimi hranicemi, konkrétně na Slovensku a v Maďarsku. Největší úspěch v současné době dosahuje na maďarském trhu, nicméně, jak upozorňuje Stanislav Nečas, ten německý je těsně za ním a dá se očekávat, že jej brzy předstihne. „V Maďarsku máme téměř stejný systém franšízingu jako v ČR nebo na Slovensku, ale v Německu se potýkáme s úplně jinými výzvami, jako je legislativa, obtížnost a povaha trhu nebo jiný typ trhu práce. Německo a Rakousko tedy spravujeme spíše na partnerské než franšízové úrovni. Celkově však vnímáme náš franšízový program DoDo Partner jako velmi atraktivní,“ dodává.
Ani franšízantům DoDo se nevyhýbají těžkosti, se kterými se aktuálně potýká snad každý podnikatel. Velký dopad na jejich podnikání měly, a stále mají vysoké ceny pohonných hmot. Pravdou je, že na nějakou dobu se cena pohonných hmot téměř ztrojnásobila. Vzhledem k tomu, že právě a automobily a pohonné hmoty tvoří obrovskou část nákladové základny, byla situace až kritická. Poskytovatel franšízy však na ni okamžitě reagoval. Jednak zvýšením jednotkové ceny za objednávku, ale také zrušením průběžného franšízového poplatku na delší dobu.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Ve Varšavě se od 24. do 26. října koná další ročník franšízového veletrhu. Prozradíme vám, proč si tuto největší středoevropskou akci s touto tématikou zapsat do diáře.
Ať je ekonomická situace jakákoli, lidé vždy řeší své finance. Jak díky tomu roste franšízová síť Broker Point Premium odpovídá Jan Lener, ředitel odboru marketingu Broker Consulting.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Nabízíme pujcky s nízkou úrokovou sazbou. K dispozici jsou podnikatelské pujcky a osobní pujcky. Pokud jste v dluhu, stále vám nabízíme pujcku, protože jsme...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobré ráno všem, mám pro vás dobrou zprávu! NYNÍ MŮŽETE ŽÁDOST O JAKÝKOLIV TYP PŮJČKY A DOSTANETE SCHVÁLENÍ V TEN JISTÝ DEN, JAK SI ŽÁDOST!!! Potřebujete...
Jak nejlépe propagovat firmu?
NOUZOVÁ PŮJČKA NA PROJEKTY NEBO PODNIKÁNÍ Nabízíme velmi bezpečnou půjčku, velmi rychlou a 100% důvěru bez obav a pochybností. Naše nabídka se pohybuje od 55 000...
Jak nejlépe propagovat firmu?
NOUZOVÁ PŮJČKA NA PROJEKTY NEBO PODNIKÁNÍ Nabízíme velmi bezpečnou půjčku, velmi rychlou a 100% důvěru bez obav a pochybností. Naše nabídka se pohybuje od 55 000...
Jak nejlépe propagovat firmu?
NOUZOVÁ PŮJČKA NA PROJEKTY NEBO PODNIKÁNÍ Nabízíme velmi bezpečnou půjčku, velmi rychlou a 100% důvěru bez obav a pochybností. Naše nabídka se pohybuje od 55 000...
Jak nejlépe propagovat firmu?
NOUZOVÁ PŮJČKA NA PROJEKTY NEBO PODNIKÁNÍ Nabízíme velmi bezpečnou půjčku, velmi rychlou a 100% důvěru bez obav a pochybností. Naše nabídka se pohybuje od 55 000...
Jak nejlépe propagovat firmu?
NOUZOVÁ PŮJČKA NA PROJEKTY NEBO PODNIKÁNÍ Nabízíme velmi bezpečnou půjčku, velmi rychlou a 100% důvěru bez obav a pochybností. Naše nabídka se pohybuje od 55 000...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Nabízím pujcky až do výše 50 000–4 000 000 Kc, celkem i více, podle potreby a na vyžádání. Moje úroková sazba: 3%.Termín splácení: 1 až 25 let.Dekuji za...