Zisk díky úsporám energie
Společnost Maxeco, která na tuzemském trhu funguje od roku 2015, nejen prostřednictvím svých franšízantů nabízí zákazníkům inovativní způsob vytápění nejen rodinných domů skrze speciální topné folie. Tento způsob vytápění s sebou dle vedení konceptu nese snížení spotřeby energie, a to jednak díky tomu, že umí regulovat teplotu a k šíření tepla využívá sálání. Díky tomu pociťujeme teplo jinak, intenzivněji. A proto je možné vytápět na nižší teplotu, zhruba o 2 až 3 stupně Celsia méně, než jsme zvyklí. Toto, a ne moc vysoké náklady potřebné na pořízení tohoto způsobu vytápění, představuje pro mnohé zajímavou příležitost na podnikání.
Pozitivní zprávou pro ně je, že pro získání franšízové licence Maxeco není zcela třeba, aby měl uchazeč o ni zkušenosti z oboru stavebnictví. Podle franšízora se o ni uchází i zájemci z řad spokojených zákazníků, kteří si řešení Maxeco vyzkoušeli „na vlastní kůži“. O tom, že by mělo jít o zajímavý byznys, svědčí i zájem ze strany podnikatelů působících ve stavebnictví a dalších příbuzných oborech. Každý budoucí franšízant získá od poskytovatele licence trénink v terénu. Franšízor totiž klade důraz na to, aby jeho partneři znali vše potřebné ohledně instalace, sami si ji vyzkoušeli vlastníma rukama. Následně také jezdí na obchodní schůzky se zkušenými franšízanty, mají možnost využít i podporu při telefonickém kontaktování zákazníků, kdy se hovoru přímo účastní někdo z jejich zkušených kolegů.
Cena franšízové licence Maxeco začíná na 45 tisících Kč a odvíjí se od velikosti regionu, na nějž franšízant získá exkluzivitu. Celková investice včetně vybavení pobočky a prvního naskladnění se pohybuje od 250 do 500 tisíc Kč dle velikosti pobočky a skladu. Aktuálně má Maxeco v České republice pobočky v 11 krajích - v Jihočeském, Jihomoravském, Karlovarském, Moravskoslezském, Olomouckém, Plzeňském, Středočeském, Ústeckém a Zlínském kraji, v Praze a na Vysočině. Cílem je pokrýt díky partnerům i zbylé regiony.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář