Dnipro-M osloví profesionály i kutily
O našem národě se říká, že má „zlaté ruce“. Vzhledem k nedostatku řemeslníků a jejich cenám totiž často nezbývá než si poradit svépomocí. Dnipro-M má potenciál oslovit ty, kteří se na různé úrovni profesionality věnují zahradničení, stavebnictví a nejrůznějším řemeslným aktivitám. Na Ukrajině patří k nejziskovějším franšízám ve své zemi a s úspěchem expanduje do Pobaltí, Polska, Česka, Slovenska i dalších států.
Dnipro-M sází na to, že současní zákazníci nejrůznější svépomocnou práci považují také za otázku životního stylu a potrpí si na dobré služby i design provozovny. Zároveň franšízor velmi pečlivě sleduje pohyb cen na trhu a snaží se udržet své produkty konkurenceschopné. Jejich strategií jsou nástroje s kvalitou srovnatelnou s renomovanými značkami za ceny nejméně o 20 % nižší. Celková nabídka zahrnuje zhruba 1450 položek elektrického nářadí, vrtaček, pil, sekaček na trávu i generátorů. Produkty si v Dnipro-M prostřednictvím inženýrů a odborníků na techniku vyvíjejí sami a mají dohled nad výrobou. Proto se za kvalitu svého nářadí zaručí od 3 let až po neomezenou dobu při volbě digitální záruky, která se dá zřídit formou pojištění výrobku.
Filozofií značky je nabízet nejen produkty vysoké kvality za dobrou cenu, ale také osobní služby personálu. Dnipro-M si dává záležet na školení zaměstnanců, kteří dovedou zákazníkům pomoci ke skutečně profesionálnímu zvládnutí řemeslné práce. Proto je možné si v pobočkách zboží v klidu nejprve vyzkoušet a poptat se na spoustu detailů. Navíc kdokoli někdy zažil zdlouhavý servis anebo reklamační řízení, na Dnipro-M ocení garanci servisu do tří dnů a možnost 60 dnů na vrácení. V oblasti služeb franšízor tedy připravil svůj koncept tak, aby zákazník nezažíval některé nedostatky velkých řetězců s hobby potřebami, jako je nedostatek skutečně fundovaného poradenství a zdlouhavé procesy při následném servisu.
V České republice mají nyní šest prodejen a celkově Dnipro-M má 270 vlastních obchodů a 235 franšízových prodejen ve 276 městech na Ukrajině i v zahraničí. Pro franšízanty koncept zajímavý tím, že nabízí skutečně ucelený model podnikání od unikátních produktů přes prodejní nástroje, školicí systém i efektivní marketingovou podporu. Franšízanti by měli počítat s tím, že poskytnutá licence se vztahuje na otevření řetězce pěti poboček. Do začátku podnikání vloží okolo šesti milionů korun českých, které zahrnují vše nezbytné pro start. To znamená, že do této investice patří úprava prodejen včetně vybavení a nákupu zboží. Očekávaný zisk je pak 50 000 Kč čistého na jednu provozovnu.
Ukrajina nyní expanduje ve franšízovém podnikání
Podle aktuálního vývoje ve franšízovém podnikání na Ukrajině můžeme předpokládat, že Dnipro-M brzy nebude jedinou značkou na našem trhu. Nyní už více než 800 ukrajinských společností poskytuje franšízové licence na Ukrajině a v zahraničí. Téměř 40 zdejších franšízových systémů má své zastoupení v zahraničí, obvykle ve východní a západní Evropě. Ukrajinské franšízy jsou oblíbené u podnikatelů, kteří jsou připraveni investovat až 25 000 eur a vydělat v průměru 1 000 eur čistého zisku měsíčně. Pro ně je franšíza nejjednodušším způsobem, jak expandovat, přilákat nové klienty a generovat zisk. Dokonce i začínající podnikatelé bez zkušeností si mohou koupit franšízu, protože logistika, služby a produkty jsou již šité na míru. U nás se zatím prosadili Dnipro-M, ale dá se očekávat i vstup dalších franšíz původem z Ukrajiny.

PŘEČTI ČLÁNKY

Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář