Century 21 sází na partnerství
Začátky podnikání nejsou nikdy snadné a v realitách to může platit dvojnásob, rozhodnete-li se založit franšízu v regionech s nižší kupní silou. Zázemí sítě Century 21, efektivně propojené s finančním poradenstvím 4fin, dovede pomoci k úspěchu i zde. Obzvlášť u osobností s mnoha místními přátelskými vazbami a trochou obchodního ducha. „Na nic jsem ze startu nebyla sama,“ říká Nikola Schwarzbachová, která novou pobočku založila nedávno v Děčíně. „Trh se tu kultivuje a mě těší, že jsem součástí této změny,“ dodává Jan Svitavský, zakladatel Century 21 4fin Reality Most. Oběma se daří v těchto regionech prosadit a těchto příkladů byste našli u Century 21 mnohem více.
Konkurenční výhodou této franšízy je, že finančně-poradenská firma 4fin vloni v červnu koupila výhradní zastoupení světové realitní firmy Century 21 v Česku a vznikla tak kombinace komplexních realitních a finančních služeb. „Tady v Děčíně nám krásně funguje spojení finance a reality pod jednou střechou. Další velkou výhodou jsou společná školení, která mi přináší vhled do světa financí, což je dnes při práci s klienty velmi důležité,“ dodává franšízantka Nikola Schwarzbachová.
Reality a finance pod jednou střechou
Propojení Century 21 a 4fin je jeden ze základních kamenů, na kterých staví i Jan Svitavský na Mostecku. „S tak velkou společností, jako je 4fin, jsme schopni klientovi nabídnout nejlepší financování na trhu, a právě ten o úspěchu franšízy rozhoduje. Pro klienty je prodej nemovitosti často životním obchodem. Proto je potřeba, aby celá transakce proběhla hladce, bezpečně a srozumitelně. Musím říct, že reference od stávajících klientů mě utvrzují v tom, že dělat práci kvalitně a srdcem je pro mě ten nejlepší recept na úspěch,“ dodává Jan Svitavský. Ve znevýhodnění chudého regionu vidí hodně příležitostí: „Mostecko táhne spoustu investorů z celé republiky, kteří chtějí své peníze ochránit investicemi do nemovitostí. Každý týden mi volají lidé z různých koutů republiky, aby koupili jejich první investiční byt. Všechny upozorňuji, že to nemusí být tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. A považuji za nutné upozornit na specifika chudého regionu.“
Konkurence realitních kanceláří je nyní nejen na Mostecku, ale kdekoli v republice veliká, ale často převažuje kvantita nad kvalitou. „Naši výhodu vidím v kvalitní prezentaci nemovitostí. Většina makléřů také konkuruje cenou. Klienti, kteří vidí přidanou hodnotu naší práce, jsou pak ochotni zaplatit adekvátní provizi,“ dodává Svitavský. Rozvoj své pobočky vidí optimisticky také jeho děčínská kolegyně: „Na své služby dostávám velmi pozitivní zpětné vazby nejen od klientů a kolegů makléřů z jiných firem, ale také od pana advokáta, který rozhodně má co srovnávat. Co se týče zázemí, know-how a podmínek pro realitní makléře, rozhodně máme co nabídnout těm, kteří chtějí svou práci dělat v top kvalitě.“

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
„Naším cílem je stát se do pěti let největší společností zaměřenou na komplexní majetkové poradentství," říká Tomáš Jelínek ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.