AI nikdy stěhováky nenahradí
Kolik máte v současnosti franšízových a kolik partnerských poboček?
Nyní máme v 15 zemí Evropy 173 franšízantů a 1833 partnerů. Tato čísla se však téměř každý den mění a neustále narůstají. V České republice pak máme 64 franšízových a 452 partnerských provozoven.
Jaké máte plány pro nejbližší období?
Tento rok plánujeme neustále růst v dalších státech Evropy a zvyšovat počty poptávek po našich službách, ale hlavně chceme do konce roku spustit projekt Extra Services i na celém území Kanady a USA.
V čem vidíte hlavní výhody a potenciál franšízového systému Extra Services?
Vidím ho hlavně ve třech bodech. Jedním je, že poskytované služby nikdy nedokážou zastoupit roboti či umělá inteligence. Druhým bodem je to, že se k nám může přidat a poskytovat své služby téměř každý, kdo se nebojí práce a je šikovný a spolehlivý člověk. No a třetím bodem je, že objednatele s poskytovatelem dokážeme jako jediní na trhu v oblasti námi poskytovaných služeb propojit doslova během pár vteřin. Franšízant ví o každé nové poptávce okamžitě během vteřiny. Pokud si poptávku rezervuje a chce ji poskytnout, okamžitě je o této skutečnosti informován i objednatel. Potom už se oba domlouvají na poskytnutí služby napřímo mezi sebou, bez jakéhokoli prostředníka či omezení.
Můžete přiblížit, jak se v současnosti vyvíjí trh s vašimi službami a kdo jsou primárně vaši zákazníci?
Poptávka po stěhování, vyklízení, úklidech a různých řemeslných službách má neustále stoupající tendenci a každým rokem máme zhruba 50 % nárůst nových klientů, kteří jsou z velké většiny koncoví zákazníci. Firemních zákazníků je potom zhruba 30 %.
Jaký je průměrný zisk z obratu jedné pobočky?
Pokud se franšízant či partner sám podílí na poskytování služeb, pohybuje se jeho zisk zhruba na 50 % z celkového obratu. Jestliže pojme svoji pobočku jako investor či koordinátor a jen řídí svoje pracovníky, jeho zisk se pohybuje okolo 25 % z obratu. Tento postoj mu ale zase umožňuje, aby se mohl věnoval více pobočkám najednou.
Máte nějaké inovace, které mohou být pro potenciální zájemce motivující k navázání spolupráce?
Tento rok jsme aplikovali do našeho franšízového systému inovaci, díky které se k nám může bez jakýchkoli předešlých investic přidat každý. Kdokoli se může zaregistrovat, prohlédnout si celý systém zevnitř, zjistit co a jak funguje a vše si nejprve osahat a vyzkoušet. Pokud ho cokoli z naší nabídky osloví a zaujme, prověříme si jeho kvality a postupně z něj vytvoříme plnohodnotného franšízanta včetně možnosti, že svou pobočku nemusí platit najednou, ale může ji postupně splácet a mezi tím vydělávat.
Jaký typ osobnosti je obecně nejlepší pro spolupráci s vaší značkou?
Nejlepším franšízantem či partnerem zkušený člověk, který už nějaký ten rok podnikal a ví, jak je získávání nových klientů náročné a finančně nákladné. Potom teprve dokáže správně ocenit, jak je velmi příjemné a výhodné se přihlásit do databáze a stahovat si poptávky, které sám chce, domlouvat si napřímo s objednatelem podmínky a inkasovat plnou cenu. Takový partner si cení toho, že má v týmu kolegy, kteří mu kdykoli přijdou na pomoc, nebo pomohou s jinými činnostmi, které si objednatel přeje. Co se týče povahy, náš franšízant musí být pracovitý, spolehlivý a dochvilný. Také je potřeba, aby byl komunikativní a empatický.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Vedení sítě ExtraSlužby mírně upravilo nastavení celého franšízového konceptu. Za poslední rok počet jejích franšízantů a partnerů výrazně narostl.
Přemýšlíte o rozjetí vlastního byznysu, ale investovat více jak 1 milion Kč se vám nechce? I tak si svůj podnikatelský sen můžete splnit – díky franšíze.
Franšízový koncept Extra Služby stále rozšiřuje síť franšízových partnerů. Jakou podporu jim nabízí?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...